我的網誌清單

2017年4月23日 星期日

回憶錄之內蒙山西北京九~(第5天)

內蒙山西北京九~5 希拉穆仁大草原~呼和浩特
2011年6月25日 上午8:00公開累計瀏覽次數 495 9

2011年6月25日   星期六
晨早4:00起身,凍到隻嘢咁,好彩有件厚T恤同件羊毛內衣,叫做啱啱頂得吓,縮吓縮吓行到圍欄邊,老婆話跨過欄上山丘上好喎,我說太陽要出,這裡又是一樣?
 
後來還是聽老婆話,跨欄上山丘頂,上到去更加凍,同老婆縮下少少,坐響草地上被風,

一直等到5:10太陽終出來,太陽好短暫,大約10分鐘就被雲層遮蓋,

掌上明珠.

把握著時機拍了好幾張相,便返回自己蒙古包,
 回程行到剛才圍欄處,見有團友說,跟本看不見日出.嘩!好彩聽老婆話,再行前一步,唔係就嘥心機枉此行.
5:30返回蒙古包瞓多陣.7:20來到餐廳吃早餐,早餐無啖好食,

好彩油麻地早有準備,每人送一個杯麵,咁至有啖食吓.
早餐後執整行理先行放上車.8:00就去馬場騎馬同牧民家訪,騎馬節目收費有兩種,150蚊同200蚊,我們選擇150蚊,大約有拾多人參加,其如一種就不騎馬,坐旅遊巴去,但不是同我們的牧民的家訪.

拾多人馬浩浩蕩蕩,馬好馴良,馬跟馬而行,在馬上不許單髆孭斜咩袋,而老婆個袋更要卦上頸度,正想拿相機拍照,又被工作人員喝止,危險喎?行冇遠有人騎著電單來,續個團友拍照,跟咗一小段便離開,心諗不許馬上拍照?都唔知係咪商業理由?
馬一路係咁行,我隻馬真唔明白?硬係行頭位,稍為拉停吓,都係走番上前,忍不住問句帶領人蒙古佬,佢話我隻係領頭馬,一定在前面,我話老婆在後便喎?佢話等陣同你換過隻喎?
一望無際大草原,騎了差不多一小時,來到牧民家訪,當一下馬,馬就急不及待要殊殊,原來好多隻馬都係咁?莫非行緊大就得?小就要企定定?好在閃得夠快,唔係就一腳都係.

牧民家訪在望,
   牧民家訪小吃,仔仔一堂,我當然醒目,遞部相機過領隊,拍張全體照,這一叫全部人的相機就比晒個領隊.

家訪小食.

酥油茶,
離開家訪,門口放滿租的車,但未見有人玩?
又上馬來到敖包山,無乜好睇,行個圈拜拜神而已.,
之後就回程,要騎成粒鐘至返回馬場交馬,見馬咁馴服,襯蒙古佬行開陣,又試吓我啲騎術,拉停隻馬又得?又拉著繮繩左行吓右行吓,又得喎?掃掃馬頸踼踼馬肚,果然跑快幾步,要嗱淋拉番住繮繩,費事被蒙古佬睇見,馬群尾幾個女仔貪玩,大聲來靴啲馬,搞到啲馬突然狂跑起來,嚇得啲團友呱呱叫,咪話唔驚險?上緊到終點,有條頗多流水既溪,哈!又拉隻馬去耕水,搞到差點鞋都濕埋,哈!又幾棧鬼,個個騎得好好,安全的抵步.
150蚊成粒幾兩鐘抵到爛,終於來到終點,交回馬匹,有相睇10張,導遊大大聲話,啱就買唔啱可以唔買架?又幾好啵,賣相的又無黑面?抵讚,我都影有相,但都揍吓場買番張.
騎完咁開心嘅馬,12:30來到這間叫蘭山莜麵大王,食我們中午.

莜麵真係未聽過?花款特別多,團友門都食咗好多,但我就麻麻.


食完飯又上車,14:00來到歷史博物館,

導遊講解輪就散band,各自去觀賞.

博物館好大,幾層高,我都行到腳軟,同老婆行吓坐吓,歷史嘢太多喇,剩係睇吓恐龍館都夠皮.


行到這裡,有個小妹妹問我,須唔須要講解呀?又幾好啵,咁來訓練啲小朋友,不過我都無時間聽,同妹妹講聲,唔意思呀無時間呀,係咁易行吓走LU.
離開博物館來到五塔寺,入場費要35蚊,好在團費以包,

寺唔大,老婆話要上塔頂,我話你上啦,我對腳叫唔上喎?後來老婆都係上去走咗轉.
跟住就大召寺,入場費同樣35蚊,都係團費已包,寺大得多,見到好多喇嘛,行喱個寺又係行到腳軟.








離開大召寺,17:30來到購物點,嘩!個場好Q大,無得走捷徑,由頭行到尾,足行咗我半粒鐘,行到我CC吓,
來到這裡大概行晒卦?
 
食杯雪糕偈偈腳,

誰知北京地陪來說,坐吓好行啦,還有個土產場未行呀,唉?又要行?
吃過雪糕為有繼續,商場實在太大,我無買嘢,睇吓啲土產價錢,到時有機會才買,行完個超QQ大商場,足足粒半鐘.
19:00來到喱間叫普軒錦會食晚飯,

喱餐叫蒙古火鍋,羊肉擺滿枱,放到放不下,一些要放埋一邊,一人一爐食到耳都郁,當然要舉杯飲勝啦.

旅程至今至正一餐.

飽飽後買點生果,返酒店食.
20:37來到喱間4星國航酒店,房間唔錯架.




 配妥房間,放下行理,又約埋一起外出,買手信LU.


買夠回程夜嘛嘛,要捐鐵欄走捷徑.


又要下篇再續.
  • 秋之風景寫真站
    日出正ar, 一望無際的大草地, 不過好似草都無條生.
    d 馬一停低就齊齊痾, li 樣可能都係一個表演節目, d 城市人無幾可見到.
    • 金寶湯
      好得意草好短,有草猛飛起來好響啫啫聲,翼好似小"葫碟",聽導講草原算好靚喎.
      真係未見過,停低一落馬又靴靴声,馬好馴良輕輕拍吓就跑,若果比我自由騎,一定掂.
  • LuLu
    • LuLu

    • 2011年7月6日 下午10:32


      一望無際, 好正呀!
    • 金寶湯
      好凍就真
  • 靚太
    • 靚太

    • 2011年7月5日 上午9:42


    呢個團真係抵玩呀!
    • 金寶湯
      係呀,超抵玩.
  • fong
    • fong

    • 2011年7月5日 上午9:13


    你可以捱, 但對女士 金寶嫂会唔慣喎, 算抵了, 好个去上次去廣州揾笨團
    • 金寶湯
      哈!剛剛相反,係我唔掂,唔夠瞓兼腳退化,行唔掂.
      唉!廣州嗰未試過咁惡劣,若不幾佰蚊,真係要投訴.
  • Happy Girl
    你的團友好年青!五塔寺幾靚!酒店幾好呀!我唔鐘意騎馬,去蒙古的活動唔啱我,但觀光就啱我!
    • 金寶湯
      蒙古無嘢好睇,全是假嘢,照所見蒙古己無牧民,裝束以現代化,同中國各城市差不多.
      看古物大昭寺,五塔寺山西大同石窟.
  • 笨啦啦
    我唔去得呢個地方 我怕會餓死呢 因為我唔食羊架 哈哈
    • 金寶湯
      羊肉係一餐咁多,烤全羊要比錢至有得食架,餐餐有羊食你就想,羊好"經"貴架.
  • fong
    • fong

    • 2011年7月4日 下午2:18


    坐飛机. 或坐火車, 好似幾好咁喎, 行得多唔多, 有冇被導遊迫睇歌舞,
    全程連打賞導遊要洗幾錢一位
    • 金寶湯
      火車團費早報名2499,保險130,小費540,.
      自費騎駱駝有100同200兩種.騎馬有150同200兩種,烤全羊每位60元35人以上,加表演歌舞每位10蚊,山西雲剛石窟坐電坪車來回10蚊,全部係咁多,自費項目可以唔參加.
      火..
  • 阿大
    • 阿大

    • 2011年7月4日 上午11:52


    不祇未見過大蛇痾尿, 連馬都未見過...咁都畀你影到... 涮( )羊肉...
    • 金寶湯
      我都係咁話,好怪啲馬一停低就齊齊柯.
      羊肉一餐咁多
  • 六月
    • 六月

    • 2011年7月4日 上午11:40


    阿叔,其實以团費 vs 行程, 真的很不錯,不計有美少女相伴.
    最小自由行就一定貴好多,,,,,,,,,而且仲算有觀光區去,是成日去買茶葉、刀 etc etc
    • 金寶湯
      無沙漠無草原一啲都唔似去咗蒙古,衣著同其他城市一樣.
      咁團費真低到爛,叫做去蒙古喎,購物點又少,係蒙古一個商場,返來北京兩個,同仁堂同寶樹堂,最棧鬼係可以唔去,送洗腳還以為揾笨,原來真係有免費午餐,正統到不..

沒有留言:

張貼留言