我的網誌清單

2017年4月25日 星期二

回憶錄之內蒙山西北京九~(第6天)下

內蒙山西北京九~6 大同雲岡石窟
2011年6月26日 下午2:24公開累計瀏覽次數 416 5

2011年6月26日   星期日        山西大同雲岡石窟 
山西導遊話要坐10蚊電坪車來回石窟喎.
               大約五分鐘車程便來石窟正門,
               行上來便是一條長長的街,
面前一座座有詹的屋,每座屋內都有一尊好高大佛像,可惜不許拍照,卦住看都未能跟隨導遊聽講解?見到密麻麻蜂巢樣的吼,問句地陪?地陪窒了句,剛才麻講過囉,後來團友說是用來搭架維修用喎?又會密得咁交關?有點猜疑?之後聽咗陣導遊講解,我都無興趣再聽,同老婆續座入內參觀,原來室內佛像係用坭做成,看見較為單薄地方,例如耳仔同衫腳,都明顯破損.





















 

 

 
               同稍大姐姐仔相遇,見佢拍得咁誇張,我又拍佢一張.
太陽好猛來個影子拍,
姐姐仔見到,又加埋一份.哈哈!四鬼觀石窟.
你睇佛像周身吼,但吼好淺吓,用來搭架維修喎?

 

 

 

 

 

真係好曬,在松樹陰下稍休息,松樹密麻麻松果,好想拾個作紀念,但找遍地下都無,又會咁乾淨,迫於無奈就在樹上摘個,團友牛咁眼,唉!自私啲都要,領隊話佢都摘咗個喎.
無耐突然有個影相佬遞張相過來,一看相中人正是我兩公婆,心諗梗係要我買,當時反應梗係唔要啦,哈!佢拿住張相週圍揚,大大聲說,影得咁靚唔收錢都唔要,後來有團友講佢係比你架,見佢咁揚法,點知我走後佢會拿張相做什麼?為免息事寧人,就接過張相,說謝謝算.可能我們團友帶來點生意卦?又明知我唔會買,就送過給我卦?
 雲崗石窟松果,摘個留念.
雲岡石窟逗留咗個半鐘,係時候電坪車走,電坪車上又是嘻嘻哈哈的.
返回仿古購物區,班娃鬼又話要拍番張合體照,

離開雲崗石窟16:40
17:40來到市內一個公園仔,公園好細,乜都無,得塊九龍壁,不過真係好長好大,取景不下,為有打斜拍,逗留咗陣都走LU. 

 離開九龍壁17:32.
大約10分鐘車程,便來到我們今晚入住的雁北酒店.
酒店房間唔錯,
 窗露台更對正條長城,
放下行理,又是食晚飯時間,

碟頭就多,重有刀削麵.
 吃後19:10哇鬼又出動,齊齊去買手信,

哇鬼即哇鬼,把口圓滑,氹到老板減完又減,
繼續前行,街頭串燒,

兔仔個頭嚟架,

 瓜子我買啲,


買到抽唔晒.

返回酒店21:20,就這樣結今天.

又要下篇再續.

  • LuLu
    • LuLu

    • 2011年7月6日 下午10:37


    呢度又係好特別好靚喎!
    • 金寶湯
      係呀,旅遊重點嘛.
  • Happy Girl
    雲岡石窟好睇!D相好靚!
    • 金寶湯
      係呀,好宏偉囉,啲相人影我影啫.
  • 靚太
    • 靚太

    • 2011年7月6日 下午5:16


    有點似龍門石窟呀!
    • 金寶湯
      係呀,不過龍門石窟就露出面啲,佢就在洞內多,規模大啲.
  • Veritas
    • Veritas

    • 2011年7月6日 下午4:48


    旅行時撞著D啱玩嘅圑友零舍開心....
    • 金寶湯
      係呀,旅行都要講點運氣,有時團唔好玩,團友好都有個愉快旅程.
  • 沈棉
    • 沈棉

    • 2011年7月6日 下午1:20


    謝謝分享視頻. 手工好精緻..... 好難想像個時年代可以做到........
    • 金寶湯
      係呀,去這條線,重點都係佢咋.

2 則留言:

  1. 你應知我信佛,今次的旅行重點也是雲岡石窟,當然大沙漠也是想去的。
    要你辛苦又要重寫,感激不盡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 儍啦,寫唔寫係自己興趣,唔關你事嘅,網上大把資料,點詳盡都有,我算係乜吖?

      刪除