我的網誌清單

2017年4月27日 星期四

回憶錄之內蒙山西北京九~(第7天)下

內蒙山西北京九 第7天 下

2011年6月27日 下午3:29回應 1引用 0累計瀏覽次數 361公開

14:45離開寶樹堂,
40分鐘車程,15:29來到奧運村,送你一小時足部按摩,導遊話按完給廿皮貼士便可以,不要比多喎?心諗邊有免費午餐吖?導遊又問有無人唔去足浴架?我即時反應舉手,望吓四圍都好多人唔去,大概都知乜回事?
到下車一班女仔個個都話去,回想沿路十幾分鐘車程,都幾荒蕪吓,處處鐵網圍欄,唉?都係唔方有嘢行?都係縮返條鋼,跟埋入去,就算唔足浴坐吓都好?入到去本想坐埋一邊唔按,但又担心4個女仔會比人呃?唉?都係按埋一份.
入到去坐定定,一班技師入來倒水,跟住有個女仕講輪開場白,
 
講完啲技師就陸續進場,我就桃個女的,老婆就男仔,一路按個女技師好多嘢講,又話我身體唔好,又用手指撳落我小腿度,凹咗個洞,好久都未能回復原狀,叫我睡前墊起對腳之類,心諗你似sell緊嘢咁?我就好衰啲,特登講啲反話,唉!都豐燭殘年囉,活多日賺一日啦,佢見我咁講有點無癮,續後都無乜嘢講,而幾個女仔同啲後生仔技師,吹得鬼咁高興,我就同佢哋影吓相,誰知張咭滿咗,以為換過張影ok啦,誰知又係唔掂,還好大孖細姐仔好嘢,有咭在身醒張過來,一睇嘩!16擊勁,
影影相吹吹水嘻嘻哈哈又按完,比過廿蚊貼士走得.
哈?原來真係有送你一小時腳底按摩?果然係免費午餐,都有點唔好意思.
 16:43離開足底按摩,
 
 10分鐘車程來到奧林匹克主題公園,
 
之後各有各行,人又多賣風爭影相佬又多,鳥巢同水立方外觀,呀欽就跟住我,幫忙拍了幾張鳥巢水立方背景照算,腳痛痛都費事多行.
 遊完鳥巢水立方,18:00來到這間太熟悉家常菜,吃標榜北京烤鴨宴,
 
 一枱兩小碟係咁多?有點失望囉,
 
餐前4隻娃鬼又搞作,在我們後便拍啲怪模怪樣照.
 
 食完餐所謂烤鴨宴,20:00來到國都酒店,
 
都係四星級,環竟算唔錯,等候分派房匙時,四隻娃鬼又玩飄浮拍,哈!咁喑地方,咁既快門,又點飄得掂吖?
 房間企理干淨,唔錯.
 
入房放下行理,又相約出動,掃嘢明天火車上食呀.
約好大堂等,得4個女仔同我倆個,聽過導遊指示,一路行到街尾,一間叫京客隆超市.
超市相當大,購物都玩餐懵,碰啱遇見寶樹堂腰骨痛,問邊個照相既周生夫婦,又齊齊癲一輪.

購完物便齊齊來到這間木林森燒烤店食燒烤,不太肚餓點了些粟米,燒韮菜,燒茄子同幾串羊牛肉,細孖話飲嘢貴喎,咁就私伙供獻兩支蘋果茶,嘻嘻哈哈的吃到人家關抽氣扇,原來已經22:11,人家要收舖LU,我來找數只不過50蚊,

之後就返回酒店覺覺豬LU.



待續.

2 則留言:

  1. 又要重寫這篇辛苦嗎 ? 你寫時自己又回憶吓, 重溫旅遊的快樂.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,喱編得番頭頭幾隻字,邊記得咁多吖?不過有寫低同有相,可以寫得番,可惜電腦壞,寫到無心機.

      刪除