我的網誌清單

2017年4月9日 星期日

睡來多夢,整日烏烏吓,在家無賭馬,食粥食雪糕,晚飯兩人食.

昨晚想睇英超,又想睇31台湯鍾士演唱,結果極度眼睏,12點前都走去瞓,夜所一劑便瞓到今早0732醒,睡來極度麻麻多夢?老婆放假已經手機在賴床..
半手機賴床下8點半鐘起來,處理一吓曬晾,梳洗刮刮N多天無剃鬍子,搞下早餐上住網食,新抱亦蒲頭準備番工卦?
老婆0915起床,我亦餐後量血壓131/69-53,辦過大事,老婆問今日去邊處?我話星期日邊度都唔想去,晏啲行吓公園買餐餸算啦.
老婆聽見咁,就叫托部衣車下來,車番幾條橡筋落椅套喎?見用衣車順便補埋我條褲,老婆車嘢我就上網刨馬仔.
刨極都無頭緒?睇咗好幾場馬,都係唔識下注,個仔N年個衣柜桶,摷摷出啲N年舊衫,都係唔要?不如扎好佢等陣過比娥姐啦.
去到3點鐘,老婆車妥椅套,便同老婆落街行吓,出門抽住大扎舊衣服,出到聶堂,他媽的壞聶,為有行樓梯,誰知公眾地方大洗地,整條梯水長流水汪汪,濕立立的抽住落,腳不好的我抽餐C,落到地下放妥舊衣服.
正想過大圍,行咗無耐,諗吓都係唔去?就商場食點嘢算?商場走進麥記,坐咗陣諗吓?丁咁細個包,兩個人一包一餐都要50過外,實在太貴,同老婆都係唔食,走去對面食粥,老婆艇仔粥21蚊,我就皮蛋瘦肉粥同樣21蚊,加個齋腸粉10蚊,兩個人食,合共52蚊.
 
吃過坐夠,老婆話食雪糕喎?昨日買張胃食咭,買一送一,13.5蚊兩杯.
 
吃過坐夠手機夠上惠康,行轉買8片裝麥方包9.9蚊走人,街市買三隻蕃茄2.8蚊返歸.
回家5點多鐘,個仔同新抱以回來?馬未完繼續睇跑馬,還是有睇無賭,夢多睡不好,整日烏眉瞌
睡,去到尾場未跑我以經瞌著眼.
去到7點幾鐘醒,老婆話今晚得我同你食喎?佢倆個出街喎?老婆一輪咀話,兩個人食煮麵啦?又煮乜啦?唉?諗來諗去都係煮飯,一於丁香魚仔焗飯,蠔油淥菜心算.
 


2009開飯兩個人食.

4 則留言:

  1. 我都好鐘意尼首歌, 尢其鍾意魔鬼把聲, 印象深刻, 今日先知佢叫麥志誠!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好好聽,歌都係以前啲聽,詞又好,好有意思囉.

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈!係呀,若果唔刨,亂買可以輸好多都得,刨吓隻隻都似,買唔到咁多隻,哈麻唔識賭,唔識賭嘛慳番囉.

      刪除