我的網誌清單

2015年12月30日 星期三

鼻感依然,瞓到10點,整日在家,大圍拮嘢買餸,晚餐淥麵煎魚兩人食.

昨日行得我要C,回來成6點幾鐘,以經累得要C,昨日長長的一天,真係好想唔寫,寫開為係捱埋佢,唉!老婆煮咗個節瓜抆燒肉,走咗去油指甲,又唔繼續煮埋餐飯,激C,為有停下編卜去煮飯,飯後嗱淋去沖涼,免得太夜才有得瞓,之後草草寫完,出埋卜又12點幾鐘至去瞓.
安排好一切,清新機同三寶,廁紙,箍臣同耳筒,一覺6點鐘又醒,鼻水噴嚏又來,老婆在返工,我就不停地呻,係呻鼻涕,由瞓響度呻,挨響度呻,到要坐起來呻,鼻水影響,不停打噴嚏,我都不知呻到何時?終於可瞓返著,一瞓今早望吓個鐘,嘩!乜成10點鐘?
才起來搞早餐,諗住煲水洗面,見個女昨晚呻個煲,煲水有雜質,黑色點點嘢?大概係個煲咀,燒得耐啲膠老化,於是乎同刀仔去,諗住鋸甩佢,唉!明知係會賴嘢,結果一隊傷咗隻手指公,嗱淋膠布扎好,咪攪,遲些再來砲制你.
洗完個面搞早餐,昨晚飲咗杯西梅汁,早餐未完以經急不及待,廁所內無所事事又玩手機,又制作昨日長長的短片,辦埋個大事,搞掂一切又11點半鐘.
        
水煲害得我損手,於是搞搞佢,須然唔係咁妥當,但還可用得,照樣BB響.
 
又1點多鐘,諗住去游水,醒起1月1號星期五,清潔池日,會提早兩日,即係今日清潔暫停開放,無偈,為有繼續留守響企.
新抱放假瞓醒,聊兩句又3點鐘,老婆放工來電,要買廁紙要過大圍食嘢兼買餸.
過到大圍拮嘢,老婆以經在等,每人食個飯餐共40蚊,吃後坐陣買餸,行轉街市買咗好多嘢,兩大袋孭到隻嘢咁,最後差點忘記今日重點廁紙,48蚊買兩條,撞啱宣傳送兩盒面紙.

買完廁紙,單車滿載,同老婆沿城河推回家,途中whatsapp響,原來個仔同新抱今晚唔食飯.

返歸都5點15分,買來的有水果係列,有惠乜特價嘢,蕉兩包4.5蚊同4.3蚊,奇異果4.5蚊,蘋果6蚊,街市柑10蚊.

菜料有紅蘿蔔4.5蚊,粟米10蚊,蝦米池10蚊.全部合共101.8元

佢唔食佢又唔食,結果我兩老食,兩老食索性飯都唔煮,淥麵食,料有蝦子麵三個4.1蚊,蝦米池10蚊,荷豆一揸.
 
辣煎蝦米池
 


 兩個人食,今餐唔計荷豆,盛惠14.1蚊

10 則留言:

  1. 粟米10蚊有四條好抵,加上红蘿蔔,明天煲湯嗎?
    点解碗麵無湯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,大圍外便街市係低好多,街市內就貴好多,湯本來今晚煲,誰知佢哋唔食,嘛改天煲,有湯架,係角度唔夠高,尾張全部就影到有.

      刪除
  2. CYY - 金寶叔又受刀傷!一年有幾次,真要小心!新年會去維園行花市嗎?有空來探我!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係呀,宜家揸起張刀,斬嘢都有啲陰影,驚咗,喱幾拾年都無行花市,腳唔掂夜又凍,年紀大熱閙地方都唔願去,年宵你又去捱,小心身體呀,唔好咁搏呀.

      刪除
    2. CYY - 金寶叔、嬸曰間有空過來行下!1月29至31号我在附近工作!

      刪除
    3. 哈!講得咁長遠?到時睇吓點,又會咁怪?附近工作?不是維園年宵?做乜工作架?

      刪除
  3. 最近試過呢招對鼻敏感頗有效。就係雙手握拳,用手指公骨節位按摩鼻的兩邊。由兩眼中心點推至鼻孔的兩邊,再推返上去。即係鼻係一個三角形,就在兩個斜邊上下推咁去按摩。我試左兩日就有好轉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 電視網上都有教,我諗一切都係空氣問題,還有自健康身子唔好,人老咗乜都差,手腳越來越凍,以經唔同以前,一句講晒,年老體弱.

      刪除
  4. 金寶叔,原來你d短片用手機整架!真係好叻, 叻過好多後生仔添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!叻乜吖,你唔識嘛話叻,玩多啲就識,我都係皮毛咋,

      刪除