我的網誌清單

2015年12月5日 星期六

睡來尚可,鼻無事,耳鳴差不多,整日煲劇.下午茶大乜樂,老婆街街,傑仔送我月曆,晚飯兩人食.

昨晚12點上床,遲遲才瞓著,瞓至今早近8點鐘醒,在床手機煲劇至9點鐘才起來,洗面搞早餐食,吃後量血壓,食埋今早藥又9點半鐘,就上網續煲劇,四十九日祭.
一煲整個上午差不多1點鐘,以經去到第三十五集,還有七集煞科,煲得太耐都要唞唞,恰陣眼瞓看陣電視又3點鐘,老婆放工來電,話落雨喎,有無收衫呀,乜落雨咩?好彩晨早收回入內,見落雨邊度都不用去,就樓下食大乜樂啦.
3點多鐘落到大乜樂,老婆以經在等,相量下不如要個下午茶餐,加個米粉兩份食算,吃後坐陣買餸,誰知老婆聽咗個電話,話同個女街街喎,得我同個仔新抱三個人食,三個人食都要煮,咁就街市買磚豆腐4.5蚊,白豆4蚊返歸.
回家老婆同個女街街,我就繼續煲劇,6點鐘聽到敲門聲,原來隔鄰妹妹敲門,代佢大伯傑仔,送我2016年大月曆,傑仔年年如是有我心,叫妹妹代我多謝大伯喎.
一煲去到40集,劇情發展似乎應該完結,又會重有兩集?以經7點半鐘,個仔亦放工返到,都係煮飯.
 
誰知個新抱又話唔食,兩個人食,真係唔煮好過煮,菜就處理好,為有扣起半舊豆腐.
料有白豆4蚊,梅菜半條,豆腐食半2.5蚊,些少雞肉.
 
梅菜蒸豆腐.
 
馬拉盞炒白豆.
 
兩個人食,今餐大約8.5蚊.

10 則留言:

  1. CYY - 金寶叔有冇用大陸牌子手機?見大陸大芒手機平,不知好不好用?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無呀,早兩年第一部就係大陸機,一年就玩完,現在部sony細芒玩咗年多咋,煲劇都係用電腦多,聽人講大陸機都唔錯,價錢平嘛.諗得過科技快,玩到差不多又轉款,換機囉,我啲朋友貴機,耐用有鬼用,科技性能唔同,又未壞,貴機都會壞,重肉赤.

      刪除
  2. 一個個有節目,剩两父子撑枱腳。
    咁快煲完套劇,慣了睇劇,看完會有些失落感

    回覆刪除
    回覆
    1. 無心機煮,若不是買咗整妥咗,真係唔鬼煮.
      套劇重有兩集未睇,似乎就咁結朿好過,爆炸應該C晒,唔明何解又出現未C.
      張藝謀套戲(金陵十三釵)故事人物差不多,但結尾好得多,

      刪除
  3. 豆腐食唔晒就放冰格,整冰豆腐,第日解凍後用黎打邊爐或炆野都好架。

    回覆刪除
  4. 想當年我們丫虎寫卜的日子,豆腐2蚊塊,依家4.5的豆腐都細塊左好多。

    回覆刪除