我的網誌清單

2015年12月22日 星期二

睡來尚可,鼻無事,整朝上網,交煤氣費505元,下午茶大乜樂,洗冷氣機,晚飯4人食.

昨晚姿整吓,又同新抱傾兩句,又成兩點鐘至瞓,唉!成屋人除老婆肯聽我講兩句,佢都算傾得吓,或者相處唔太耐?有點顧忌卦?還請食包紫菜,話原味唔辣喎.
兩點鐘才上床,好彩都瞓著,瞓到6點鐘,似終都係醒,望住老婆返工,我才笠個耳筒,聽著收音機終於瞓返,瞓到8點鐘起來.
睡來還算可以,鼻無事耳鳴還是差不多,洗面煲水弄早餐,邊上網邊食,餐後搞掂一切,辦埋個大事,唔多掂又10點鐘.
萬無目的上網又一個上午,煤氣費到期,交費505元,看輪電視又3點鐘,老婆放工,我才拍醒放假個仔,一同大乜樂食個下午茶餐.
 
 餐後街市買點餸,買有茄瓜一條4.5蚊,豆腐一件4.5蚊返歸.
 
 回家開工,兩仔爺夾埋個老婆,整部兩匹冷氣機托下來.
 
 抬出走廊,用先前買來樽活奇能蓋水,前後蓋進行大清洗.
 
搞掂後輪到老婆善後,祙埋撻地.
夜點托埋部機返原位,我來煮飯,有茄瓜一條4.5蚊,豆腐一件4.5蚊,四季豆一包3.4蚊,些少洋葱,幾片魷魚亦同火腿.
 
蠔油茄瓜
 
洋葱魷魚炒四季豆

蠔油火腿蒸豆腐

4個人食一夜返留飯餸.

6 則留言:

  1. 有人話:好仔不如好新抱! 唔好諗佢係因為被忌, 或者佢對你好, 係因為你經常煮飯佢食, 佢想回報呢!
    拍醒個仔去食野? 老式父母都係咁,嘴裏幾唔滿意, 但又唔捨得, 怕佢餓親!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!無所謂,係好自然好,無得裝出來,成世人乜未見過吖,江山易改,品性難移,
      係鬼,我要洗冷機,無佢無人同我托得落來,若果不是洗冷氣機,睬佢都有味.

      刪除
  2. 好嘢喎,成部冷氣拆下來洗。
    今天你老婆又放假,可以在家幫手抹頭抹尾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老婆番工,個仔就放假,要等佢瞓醒,兩個人才能托佢落嚟,超重,無啲經驗技巧都幾難捧佢落嚟,哈!專揾老婆笨,等佢番嚟清潔.

      刪除