我的網誌清單

2015年12月26日 星期六

失眠鼻無事,耳鳴重咗,整日在家亂上網,黑咪送我清新機,晚餐煲粥煮通粉三個人食.

昨晚噴嘢鼻可靈12點前都瞓,瞓至4點鐘又醒,鼻無事係自動醒,瞓不返為有又笠個耳筒,6點鐘望住老婆返工,一直瞓唔著,聽完歌又聽收音機,一直捱到9點鐘起來.
起來鼻無事,但耳鳴似乎又重咗啲,煲水洗面搞早餐,食住兼上網,搞掂一切,辦埋個大事又10點半鐘.
假期乜都無,求其望吓新聞,就無嘢好睇,不如網上摷吓歌仔,發現有隻歌好好聽,係莊心妍隻再見是陌生人,於是乎張歌仔放上個卜,搞掂後又走去youtube摷吓佢,原來佢好多歌好好聽,去到聽佢我是歌手4,真的愛你?真係好失望,同鄧紫棋差天共地,聽多手又係咁差,一點不像佢唱開啲歌,可能揀錯歌卦?又或者唱現場唔掂?

好自为之 - 庄心妍 DJ Remix || 

https://www.youtube.com/watch?v=FVzd8Ba3AyE 

以下全是佢啲歌,好好聽.

https://www.youtube.com/watch?v=l3aiPuTt2Sw&list=PLwB0qsVjPAZvcvSPupD0R4Z1f7BoI-0rR&index=1
胡亂上輪網又到3點鐘,老婆放工,今晚個仔同新抱都唔食飯,都無須買餸,就樓下食大哥樂算,個女又話落埋來,落到大哥樂遇著街坊呀四,又比啲報紙贈券過我,都好每個餐慳番兩蚊.
三個人每人食個下午茶餐,吃後街市買個生菜4.9蚊返歸.
回家5點半鐘,blog友黑咪來電,可以上來粉嶺攞部空氣清新機喎,還叫帶備車仔,都好無謂都時拎唔掂賺麻煩.
立即摷部車隻出門,大圍轉車,好好彩有人讓坐,重係拿住好多嘢,講普通話既年青女仔,
 
 就係咁一路坐到粉嶺站,黑咪以經在閘前等,無出閘黑咪遞部機比我,好多謝黑咪送我空氣清新機,連放假都咁忙,我都係唔阻佢.
拉住部機好順利上了火車.
 今回無咁幸運,無人讓座,一路企到返大圍站,再轉車返歸.
回家差不多7點鐘,拆開個盒,全新清新機,多謝黑咪.

 老婆卦住玩電腦,還未落米煲粥,好彩神早煲落個粥底料,落米都好快,我就煮個芝士通粉.

夜點開飯.
 
 腐乳西生菜

三個人食.



2 則留言:

  1. 金寶叔, 你D 網友都好錫你, 所以寫BLOG都幾好, 可以記錄生活點滴, 又可以識倒一班朋友, 幾有意思!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,都係比面啲老人家啫,寫卜一舉數得,可記下事,可練住打字,寫得多學會點樣寫,又可以傾偈,又可以舒發怨屈氣,最抵C係唔駛錢嘛.

      刪除