我的網誌清單

2015年12月7日 星期一

睡來還可,鼻唔妥耳差不多,老婆甩隻牙,整朝上網,下午茶大乜樂,卜友會石湖墟,

昨晚睇埋尾二集四十九日祭,以經12點幾,都不敢繼續,無謂太夜又失眠,涼都懶沖便上床瞓,一覺5點多鐘醒,去個所回來,鼻敏感又來找我,噴嚏鼻水不停,無偈?為有攝高枕頭挨著瞓,諗住笠個耳筒聽歌瞓,結果還是手機睇埋最後集四十九祭.
看完後聽著歌再瞓過,矇矓到9點鐘,電話響老婆來電,說今早擦牙一隊甩隻牙,舒服晒喎,當然啦吊 吊揈之苦我都係過來人.
起來早餐無麵包,為有熱香餅,早前買自發粉,雞蛋,些少糖,鮮奶係咁攪,洗個面沖杯麥皮奶,煎餅,開電腦上住網,搽點占慢慢食.

 吃後搞掂一切又10點40分,看完套四十九日祭,硬係好多唔明?好多人物無交代就瓜咗,於是上網摷吓,原來youtube套劇係唔齊?人家48集,佢得42集,乜原因就唔知?
 一摷又一個上午,又12點幾鐘城市論壇,馬又跑了兩場,唔識賭吓睇跑馬,睇兩睇又3點鐘多啲鐘,老婆又放工,今晚我有約,今天不煮飯,咁就樓下大乜樂食下午餐,同昨日一樣,一個餐加個米粉26.5蚊兩份食.
茶後不用買餸便返歸,沖番個涼,姿整吓又5點半鐘,係時候北上上水會blog友,大圍站轉車,卡卡都半爆,放工時間看來都係無位坐,大圍至上水,大大話話要企足半粒鐘,對我來講都幾係嘢.
上車見有人起身,結果個妹妹轉身以幾坐了落去,好彩個妹妹見到我,立即讓位過我,真係好年青人,搭咗個站見又有人下車,我就急忙拍拍妹妹有位呀,個妹妹話唔啦,就快到喎,結果妹妹火炭下車,咁我就一路坐到上水.
目的地石湖墟新街市二樓,什少來過這裡,先前做過吓工課,上水站車尾直行便事,諗落都係唔入商場,朝著方向行,天黑關係,行到咁上下,問問路人,哈!原來就在眼前.
 
二樓就係要來的食市.
 
好Q大,
 
矇查查行了個圈,突然有人揮手叫聲,嘩!好耐無見blog友,以經係雅虎年代,2011年3月6日,一同踩轉單車,馬鞍山的黑咪.
坐吓blog友見面好多話題,係blog上話題,無耐blog友may到,跟住我唔太熟既philip同主角酒徒到.
 
我食乜都無所謂,由啲後生話事,叫個半隻雞豬骨煲,又菜,腐竹,魚或同丸類,還有都忘記?邊食邊傾,一點不覺第一次見面陌生.
 
有點得意,平時blog上所寫,以為會好多說話,誰知見面較文靜?樣貌想像中兩回事,4位blog友都係食電腦飯,在職人仕.
  
吃完吹輪水8點半鐘,係時候散band,拍番張照留念,本來預定找數AA,誰知無我份,話4人AA請我喎,真係多謝,幾拾歲受埋我玩,以經好安慰,重免我付錢.
  
女仕真細心,黑咪送我朱古力,may送我神奇海棉,清潔用好得喎,又食又拎.
 
順利回家9點多鐘,老婆不見了,原來全部去晒邊邊,豈有此理,煮少一餐,你哋就出街食.
 

22 則留言:

  1. 我又黎估吓先, 你覺得文靜果個, 係咪主角呢?
    我驚你誤會, 我唔係有份黎果個阿May呀! 所以你可以選擇唔答我既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢,出乎我想像,卜上粗獷豪放,真人斯文淡定.
      知啦,初期真係模不著頭腦,LI MAY 又 MAY LI 玩C.
      下次有機會一定露面,我咁老咁騎哩都蒲頭?

      刪除
  2. 可能我地寫 blog,對大家已經有了了解,見到面都唔會陌生。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好似我同你咁,見面都無乜唔妥.

      刪除
  3. 你咪幾好人缘,網友也相约出來吃飯。
    現在讓位情况很難講,我每天放工乘地鉄回家,有時年青人玩手機,未必讓。
    整體和網友食飯,應該很開心,今次是你們第一次見面。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係?人家比面啫.
      放工好難講,身勞整日,無可口非.
      開心,有位曾踩過轉單車馬鞍山,傾吓講吓,好快過.

      刪除
  4. 抗議呀!無我份喎!我都系yahoo blog友,嘻嘻~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!下次一齊啦,係呢?雅虎年代乜桌號呀,比點提是?看吓有否印像想起你?

      刪除
    2. 講起你都唔會有印象,因為果陣睇多好少留言!果陣你不時去下朋友間工廠度打邊爐,果度最得意系裝左果「企位廁所」~yman

      刪除
    3. 哈!好多年囉,近兩年都無去過囉,好嘢咁有印像.

      刪除
  5. 哈哈!原來你幫我哋戴晒面具!

    回覆刪除
  6. 各自各精彩啦,我地爸爸話食左孤單漢堡包咋。

    回覆刪除
  7. 湯兄你只要在youtube 四十九日·祭 後打上44至48集可以找到

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔同版,20分鈡1集同40分鈡集,所以48集,片長一樣啫.

      刪除
  8. 係喎!昨天是酒徙吹雞的日子,原來酒徙平日文章中感覺好像好多野講,原來都是斯斯文文。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好文靜吓,一點不像卜上的佢,有機會你了解吓佢囉.

      刪除
  9. 嘩!粗魯的我恐怕會嚇親酒徙。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!咁我就唔知呀,總知好斯文,不過好高大架,

      刪除