我的網誌清單

2015年12月12日 星期六

鼻敏感重現,整朝上網,游水800m,行禾輋食麥記,晚飯三人食.

昨晚如常12點鐘瞓,一覺6點鐘又醒,又係個鼻作怪,鼻塞,鼻水,噴嚏不停,無偈,為有叫返工老婆開多個窗,笠隻耳筒手機上陣網,望吓導指,唉!又跌309點,真大鑊,星期一又有難,無眼睇,繼續聽歌繼續瞓,就係咁一瞓到8點半鐘.
賴床到9點多起來,洗面搞早餐,早餐無麵包,為有鮮奶麥皮,淥個福字米,邊上網邊食,食過早餐搞掂一切才10點10分,胡亂上輪網又11點半鐘,上得多眼攰到不堪,關機睇看電視.
1點多鐘,無所事事,還是去游水,更衣室熱身,上池1點55分下水,先游500m稍唞游多300m,游咗200m越游越人多,又有人教泳,真係想就此止,後來還是游埋嗰100m,湊夠800m走人.
更衣室同呀王吹水,我話喱輪啲股跌到呀媽唔認得,有無買呀?佢話無,咁人仔債券呢?都係話無?佢話一把年紀無謂搞咁多嘢,我話我就係,佢話老過我好多喎?佢話今年72歲?嘩!真係唔信?重話影定車頭相喎,買定個位廿幾萬喎,後來發覺無牌,所以未買住,嘩!有無搞錯?一頭黑髮?你似72歲?我話到家陣我都唔信?佢話頭髮無染架,除非攞個身份証出來証實吓?諗吓你可以報大啫?識佢咁耐都係個老實人.
離開更衣室3點多啲鐘,老婆放工來電,我話個仔同新抱今晚唔食飯,不如過禾輋食嘢行吓,今晚食乜,兩個人易話為,跟住無耐個女來電,問我們在那裡,我話約咗你呀娘禾輋食麥記呀,佢話在瀝源,又話來喎,是但啦.
過到禾輋麥記,鬼咁多人,鬼咩斬咗一半在裝修,又一班老人家坐咗半,買少見少,早知唔過來,好在有人離枱,霸住先,原來個女來咗,坐咗陣老婆亦到,食乜你哋話事.
食完唔多夠喉,又整兩杯雪糕同粟米批,吃緊間,聽到隔幾張枱,有個媽咪大大聲同兩個女講,重覆又重覆,你食乜飲乜,另個女又係食乜飲乜,好認真重覆哋講,大概每次都係咁卦?到買了回來,兩個女原來係孖女,一路食一路鵝,又話唔係喱啲,又唔係飲嗰啲,吹到個老母合合興,係咁閙,先前重覆問幾次,而家又話唔係,哈!嗰對孖女一於當個老母唱歌,結果由頭勞氣到尾,食完離開依然勞氣,兩個C奶仔執嘢又係執著,食剩乜係都要揾番原來個盒裝番,唉!飬大又有誰知道個老母心肝?
  
離開麥記行商場,早餐鮮奶差不多無,見759八折又買兩盒鮮20.4蚊,兩母女話去瀝源嗰邊買冷喎,我就自行走,臨走地下批&撻買磅方包8.4蚊返歸.
  
回家5點半鐘,諗住著電腦寫陣卜,誰知累得要C,要響梳化攤陣,6點鐘個仔放工返,買了大批凍肉料回來,話等陣拿點過外母處打邊爐喎,部份放回雪柜,搞掂後就出門去佢外母處.
7點多啲鐘老婆同個女返到,我話點呀?究竟今晚你哋主廚定我呀,個個縮沙,剛才又話煮乜煮乜,現在又嘛我煮,雪柜有乜煮乜.
  
油髀蝦干鉄兜飯.
  
煎餃子炒四季豆娃菜墊底
 
三個人食.
 
飯後果奇異果

4 則留言:

  1. 坐麥記睇人生百態。
    鐵兜飯裏好似有雞腳,我用手機看,畫面细,看不清,想按大看,又去了第二個版面。
    你女女很有孝心,有時間又找你們午餐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,千奇百怪,個女人不斷重覆你食乜佢食乜,嗰然對孖女又話唔係,足以証明對孖女時常都唔認數.
      係呀,手機放大除時去咗第二頁.
      其實個個都有心,只不過我做乜,佢哋都唔認同,佢哋啲係啱,哈!細時佢唔識,老時變我唔識,人哋話家有一老,如有一寶,現在家有一老,如有一白痴,聰之少理,少辯,少說話,少參與.

      刪除
  2. 你個女食好少飯呢。
    香港無咩地方可以坐耐D傾計,麥噹噹就最方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係個仔食飯多,返工要用力多,係呀,食杯雪糕可以聊餐懵,

      刪除