我的網誌清單

2015年12月23日 星期三

睡來尚可,鼻感發作,整朝上網,游水不成剪個髮,食拮嘢,晚飯三人食

昨晚如常12點鐘瞓,一覺5點鐘又醒,鼻有唔妥,又鼻水,又噴嚏,好咗幾日又嚟過?去個所捱至6點鐘,老婆起床返工,無偈?呻輪鼻水,又笠耳筒瞓,一瞓今早近9點醒.
起來鼻水依然,還好不太嚴重,煲水洗面搞早餐,邊食邊上網,餐後量血壓123/72-57又幾好,食藥開埋個大又10點半鐘.
上輪網執執啲日誌又12點半鐘,看陣電視,午間新聞後,執齊行裝去游水,途中諗起似乎忘記帶銀包?摷吓個袋又會有嘅?過到泳池,大鑊?無晴晴洗池無得游.

無辦法?好多泳客同我一樣,諗咗陣不如過瀝源買餸,諗吓又似乎早咗啲,吖!頭髮長長,不如去剪髮,就瀝源街市內間善理髮,去到要等兩個客咁多,好快輪到,得個女人剪髮,忙到不得了,連飯都未食,好快同我剪完,盛惠30蚊,剪來OK嘅.
 
剪完才兩點半鐘,759佳寶都行過,去邊處好呢?邊度都唔去,就瀝源平台坐,玩玩手機,好快又3點鐘,老婆來電問在那裡?我話瀝源呀.
之後過來就瀝源食拮嘢,每人食個飯餐40蚊,餐後買餸,先行百佳9.9蚊買磅麥方包,然後行沙田街市,魚檔行咗個圈,老婆鍾情碟魽魚頭25蚊,於是乎買咗,公証磅一磅竟然斤4両重.
買後同老婆分道揚鑣,佢剩車我踩車,返回單車場,老婆亦剛好到,街市買兩條蘿蔔5.5蚊返歸.

回家雪柜拿幾件牛仔骨解凍,諗住開電腦寫卜,誰知累到不堪,要梳化恰番陣.
7點鐘才來煮飯,料有白蘿蔔兩條5.5蚊,牛仔幾舊,料頭同魽魚頭25蚊.

蘿蔔炆牛仔骨
 
蒜蓉蒸魽魚頭

 三個人食,今餐唔計牛仔骨,盛惠30.5蚊

4 則留言:

  1. 剪髮好抵,我呢边速剪50元,你上次剪都好似係去速剪,用八達通比錢。
    鉗魚肉很滑,但味淡,要用蒜茸蒸。
    你不是煮了两條羅蔔啩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是商場剪,係街市檔啲女人剪,所以平,嗰啲係大陸人,有啲工夫,內地學過剪髮,好生意.
      兩碟三個人食,食到儍,兩條煮晒呀.

      刪除
  2. 我未食過魽魚,好大條架,個魚頭好大份喎

    回覆刪除