我的網誌清單

2015年12月7日 星期一

睡來還可,老婆放假農曆生日,大乜樂早,踱公園,食越棧,晚邊爐,食壽包.

昨晚出埋編卜又成點鐘瞓,還好很快瞓著,一覺今晨近8點鐘,老婆放假亦瞓醒,手機看片賴到9點鐘,噴嚏鼻水齊來,想唔起床都唔得,還好不太嚴重,洗個面,早餐無麵包,老婆追著要落大乜樂.
大乜樂老婆粥餐我麥皮餐,兩位盛惠44蚊,吃吓傾吓,老婆才說今日係舊曆生日喎?吓!真係矇查查?
睇吓個餐?多樽嘢嘅?老婆話沐浴露,係會員續約送喎?我就話,哈?大乜活無會員制,只有百達通績分,何解業績好得咁交關?大乜樂就年年都咁差?係咪同會員制有無關?老婆就話會員有著數嗎,哈?牛頭唔搭馬咀?或者就係咁相處到今日?

大乜樂坐輪返歸又10點半鐘,食過基本藥,做埋件大事便上網,老婆就家務搞衛生,我對腳就不停要左左右右,係老婆祙地要遞來遞去?今日又撞鬼量幾次血壓都鬼咁高? 1點鐘再量次,一樣高過乜?都係唔鬼理.
 
睇埋午間新聞,係時候同老婆外出走走,還是不離踱公園,吃點嘢,買餐餸又一日.
1點47分來到常來公園

 遊樂場水靜河飛,靜靜的坐咗輪就起行.

河邊賭場就圍著鋤大D,十三張.

 平時一樣,踱過瀝源橋,



一樣的表演




 
離開公園老婆話想食越南嘢喎,突然後面傳來砰一聲,嚇一跳,回頭一望,見個女人跪著趴著橄住條燈柱,原來個女人一chick,不是條燈柱便趴地,高永文一樣頭破血流都似?真係好彩.
同老婆穿過高檔市廣場,來到這裡食我倆要食的河粉,兩位盛惠72蚊.

吃後坐陣走人,離開老婆話要VV,就見到位好熟口面,同老婆講似乎公仔箱人?後來店員話係Wen Lau-mei 喎,真係認佢唔倒?

黑色背包是也.

離開高檔的市廣場就買餸LU.

行轉街市買有麥方包9.9蚊,響鈴15蚊,韮菜鮮肉餃22.2蚊,油麥菜4.8蚊,韮菜2蚊,脆魚皮15.9蚊,瞓覺蝦35蚊.

搭程車返歸又5點15分,老婆處理買來的菜料,我就上網寫我今日卜,一寫又8點,啲小朋友返齊,就開始我們的邊邊.
 
 齊齊飲杯身體健康
 
食個壽包年年益壽


                           

12 則留言:

  1. CYY - 祝金寶嬸生日快樂,身體健康,老伴永在!月月和金寶叔去旅行!

    回覆刪除
  2. 金寶叔,今次你尼個短片有無比阿嫂睇呀? 我睇左, 覺得好感動,若果我隻野有咁好心思整比我睇, 我真係喴到收唔倒聲架! 中國人比較喜歡收收埋埋, 唔太識得"讚美", 咁就苦了身邊果個囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!咁認真做乜啫,我都係貪得意玩啫,佢唔講我都唔知佢農曆生日,今個生日都慶祝好多次.唉!你哋啲女人一定要人讚,有心嘛得囉.
      哈!叫你個佬睇吓啦,人家咁喎,佢就識做架啦,

      刪除
    2. 咁即係有無比佢睇啫? 嗱! 若果你有比佢睇, 佢應該會好開心囉! 雖然佢都明白一切盡在不言中,但始終虛泛左D,唉! 你地D男人唔明白架啦!
      我唔會自討沒趣啦! 就算比佢睇, 佢都唔會識做架,每人性格唔同, 我好明架!

      刪除
    3. 有呀,剛啱下午茶,比我手機過佢看,重有個女在場呀,無言感激呀
      每個人性格唔同,好多唔出聲架,係我啲性格,一啲都唔收得埋,唔做咗唔舒服.

      刪除
  3. 這廣場7樓有燈飾睇,有無去呀。 happy birthday to 金寶嫂

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年都好少夜晚出動,燈飾年宵都無去,係日間望吓算,多謝你祝福.

      刪除
  4. 你那句牛頭不搭馬咀,就這樣大家相依又幾拾年。
    人越大,越覺得簡單平淡,無風無浪地過好每一天便幸福,如願足矣!我想你也是感到平淡是福。
    祝金寳嫂生日快樂,身體健康,你記得代我話佢知,不要自己看完便算啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢瞓咗LU,揾日話佢知,佢算係咁,任勞任怨,我話點就點.

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝,剛下午茶比我手機過佢看,好多卜友祝福你啵,開心過自己子女.

      刪除