我的網誌清單

2015年12月21日 星期一

早醒成習慣,老婆放假,早餐大乜樂,舊地重遊維園,工展會探網友,銷費666,晚飯三人食.

昨晚如常12點鐘瞓,較難才入睡,一覺今晨5點半鐘,又無晴晴醒,似乎已成習慣,捱咗半粒鐘,還是笠隻耳筒聽歌瞓,還好瞓到8點鐘醒,起來一切正常,鼻無事,耳鳴差不多,洗個面去個所,老婆放假才起來.洗完面試開埋個大,又幾好啵.
早餐無麵包,為有同老婆落商場找樂哥,好耐都無過糯米雞,就整隻米雞餐,老婆就通粉腸仔餐.

餐後難得網友熱情,叫去工展一行,適逢老婆放假又願去,咁就開始今日工展會之旅.
10點42分踏上170巴士,本來好平靜好舒服車程,後便卻來了對母子,唉!小朋友實在太興奮,唔坐定定?卻企響我後便,老婆同我之間,不斷頭噩噩,大大聲報導車外情況,見字讀字,見車講車,唉!無偈,為有走為上著坐後便,可能我棄的位太正,有客坐下,結果同一遭遇,走夾唔唞.

巴士尚算順利,好快便過了海神仙,同老婆相量,第一個景隆街唔落,到波斯富街才下,順便看吓一帶的變遷,因60年至70年代在這裡住過生活過.
誰知首站不落,一開車個牌以經轉香港仔隧道,咁就大鑊?嗱淋落下層問問司機?車不行波斯富街?司機好好人,說都唔知無行幾多年LU?
無偈,為有海洋公園站下車,對面線有乜搭乜,結果上了部38號巴士,北角碼頭,

出到鵝頸橋剛好11點50分.

行去60年代常幫襯的廁所,位置依舊,廁所已全非,當年有份興建的伊利莎伯大廈,1978年既事LU,唯一無變,依舊的灣仔消防局.


廖孖記腐乳,打小人的鵝頸橋底.

當年的中國國貨公司,藍色間,60年代唔買國貨?買什麼?

國貨公司對面,我持相機位置,紐約戲院是也,當年全港最大的一間,睇戲唔少.

中間的京華戲院,腳毛都唔少,70年代,海神號遇險記,都係這裡睇.

依舊的香港大廈,馬路中央.
 
 大丸百貨,時不時都到,睇多過買.

松板屋是也
 
 翡翠,明珠,睇戲唔少.

入維園必經之路糖街.

短短一條糖街.

哈哈!工展會到了.

N年無來過維園,當然要緬懷一吓,工展會等陣先.
同老婆行吓坐吓,想吓當年拍拖時景像,結果係一點印像都無,維園已不是我以前的維園?過去就是過去.

懷緬完維園一輪以經2點鐘,係時候入場工展會,老婆10雞我免費.

入場後先探望吓我好網友,圍著網友所講間鋪一圈,見未有動靜,為有又whatsapp過佢.

哈哈,終於出現,拿住袋嘢送過比我喎?盛情難卻真係唔好意思,大家一見如故,一點陌生感覺都無,唔知我熱情?定係佢太投入?好多說話講,講咗我卜內好多事情,真係難得佢咁投入去看,真係好多謝佢咁支持,話係食飯時間喎,見佢時間寶貴,都係唔阻佢,有機會入開沙田,來揾我啦,我請你飲茶.
 
有飲料,有袋,有熱水瓶,真係好多謝C Y Y.
 離開就開始我工展之旅
 
 工展會之大,行得我CC吓,要在禮台前坐陣,哈!有網友既飲品,正.
 
坐咗好一會,又繼續,公公婆婆行得CC,坐到滿晒.
 
行到這裡老婆話要買福袋喎,是但啦,238元6樣嘢.


 
粗略叫做行過晒工展,試食又食過,先前以經睇過這間啲金華火腿,賣的細細聲同我講,話400蚊賣隻過我?我話轉頭再來過.
哈!點知回來佢又唔制?可能見450成交了好幾位客卦?係都要我420元,我又唔制啫.

買不成繼續行,但對腳好唔掂,真係好想就此算數走人,但老婆C都唔肯,無金華火腿誓不罷休喎,為有找回先前睇過另一間,條條路差不多,行來行去真攞命,好彩還是找到,喱間重正,假假哋有牌子,華潤集團,足之428元成交,買咗隻2.5kg金華火腿,送包1kg米,搲多吓送多支花椒油.
 
 如願以償同老婆每人抽袋,離開工展會,

儍吓儍吓尋舊路,返回香港大廈搭170,C老襯?原來維園外以經有站.

回家以經5點半鐘,買來有福袋一個,6樣嘢238元,2.5kg金華火腿一隻428元,送1kg米,同花椒油一支,合共666元

回家太肚餓,老婆煮麵,我開工寫卜,夜點老婆主老婆煮,開飯三個人食

15 則留言:

  1. CYY - 金寶叔買的火腿真係好抵!有甘多野送!我要買淘大麻油,五十元3枝,2O0元加2元送車仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 買佢好過買其他,樣樣都要百幾二百蚊起碼,買佢成隻有排食.
      早兩無年美食博覽,都買咗隻450元,不過大隻個E十隻,係咁上吓啦.
      獅球無麻油賣咩,你哋買應該有員價平啲,或者同行有無優惠?

      刪除
    2. CYY - 只出食油!什麼優惠都冇!午餐食自己!

      刪除
    3. 而十打工好無人情味,比啲政棍吓吓同顧主鬥餐C,搞到打工仔變咗磨心,C嘛啲打工仔.嗰日工展會,我見個售貨企出來叫賣,真慘,叫到沙啞無聲,都重要叫.

      刪除
    4. CYY - 唔叫比人鬧,好在我們人多,輪住都ok!

      刪除
  2. 金華火腿對我黎講好貴呀! 因為唔識用黎點煮法,可能試一次就唔再煮啦! 又怕唔知可以放幾耐?
    金寶叔, 快d 示範吓可以煮d 乜野餸啦! 等我學吓野! 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係唔識架,都係網上學吓人整,大多用來煲老火湯,煲粥蒸吓嘢咁啦,

      刪除
  3. 我有一年都行過工展會,幾好行,又買到野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!喱啲咁場合,咪遇我,太多人地方,會好辛苦,約要排隊真係咪搞,越夜越人多,好彩我都行完咋,

      刪除
  4. 呢轉工展會,滿載己歸喎。
    你以前好似乘182在湾仔警署下車,何解今次乘170,事先不上網看看車程路線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係求咋,咁場合唔啱我,對腳好唔掂.170搭慣搭熟,哈!不過係N年既事,諗住老定,鬼知佢唔停.
      182反而少搭,60年代響波斯富街住,2004年又響利園山道又做事年幾兩年,鬼知佢改.

      刪除
  5. 湯兄好似怡和街有間樂聲戲院,我看過鬼明神仙車,小學五年級.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係,樂聲響電車路,同豪華打對台,兩間都睇好多戲,埃及妖后,碧血長天,都係樂聲,豪華就賓墟,多到唔記得.景隆街總統,重有附近忘記叫乜乜宮,波斯富街尾利舞台呢.

      刪除
    2. 碧麗宮?豪華後來好似專播鹹片。

      刪除
    3. 係呀,碧麗宮,好新吓,我都無睇過戲,以前低潮間間都播過鹹片,佢未算夠鹹,簡中啦,最記得有幾套,有套最深刻叫摩登天方夜談,笑到你甩肺,由幾個故事湊埋一套戲.講兩段過你聽,你都會笑,兩條麻甩佬跌咗張飛毯度,若要降落,就要在毯上做一次愛,哈!兩條友爭住在後便,足知一蝕低才降落.第二個故仔,一個公主招付馬,要個男人好切得,好多應徵者就咁,續一斬頭,後來有男人應徵,不過要求做一次後,要上樹食個生果,才來做一次,結果佢成功當附馬,原來佢有10個孖生兄弟,匿響樹上輪流下來,結果佢嫁咗個係無能的.
      我都好想摷番佢來睇,可惜唔識揾,不知英文名.女主角叫巴巴拉寶釵

      刪除