我的網誌清單

2015年12月9日 星期三

韶關佛岡相片對照

11月18日呀超著褲,焗住去咗個韶關南雄佛岡三天,當日同老婆講,你唔好比我估中,分分鐘撞啱威龍同團,結果係無,原來威龍11月29去,所以話呢?我估的?不中不遠.
威龍旅行簡直非一般人旅行,同我比蚊比同牛比,我去一個,重係半條命一個,佢簡直超常人幾個,佢秒秒鐘都用盡,行程多我六七個,一眼關七,睇多我多.
以下同威龍講過,同差不多角度,時間上比比,又睇吓相差11日有何分別?
韶關南雄坪田鎮
 


 
 
 
 
 
 
  佛岡田野綠世界
 
 

6 則留言:

  1. 旅遊有時都要講運氣, 同一團, 去同一地方, 大家不同時間去,看的亦不同

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個當然,不過今次無咁好運囉.揀錯條線,好與唔好,因人而異,有人會平安回來以經好滿足,今日至有朋友whatsapp過我29蚊兩天遊,好抵喎.

      刪除
  2. 係啵, 你影的樹青綠好多, 威龍的一比之下就失色了, 因為你是過來人, 去過此地方, 所以你有印象, 你去的時間景色美一點.
    係呀, 威龍腳步行快, 又充分利用時間, 很早起床, 所以他看的比別人多,他去松山湖影的相很美, 但到我去時, 我找來找去也不見他影的地方.


    回覆刪除
    回覆
    1. 靚過佢去時間,我係無得揀,又唔願去找另間旅社,見去開次次都幾好,同埋佢張程張相好靚,一遍銀杏林金黃色,我都無咁貪,有兩成我都好滿足,誰知得幾棵,不過係老古樹,但山長路遠唔值囉.張程都寫得好叻,註1註2寫著,未必同張程寫得咁靚.佢都先見之明.
      哈!威龍夜只瞓佢三四粒鐘,就全部時間都係旅行,正本戲唔靚,自己行嗰啲都精彩啦.

      刪除
  3. 回覆
    1. 景既角度,大路嘢感覺大家都係差唔多.

      刪除