我的網誌清單

2015年12月30日 星期三

睡來唔錯,鼻水少許,老婆放假,行轉深水埗,南昌公園,西九食個飯,鴨撩街麥記雪糕,晚飯4人食.

昨晚如常開著部清新機12點鐘瞓,一覺還是6點醒醒,去個所又瞓返,咁就瞓到8點鐘醒,少許鼻水同鼻塞,整體還可以,老婆放假亦瞓醒,齊齊玩手機賴床近9點鐘起來,煲水洗面搞早餐,搞掂一齊又10點鐘.
老婆放假去邊好呢?諗來諗去?不如出深水埗行吓,老婆掃埋撻地,出到巴士站11點半即有車.大埔道下車,見還早便沿欽州街而下,見到間舖賣啲奇特嘢,原來間係賣越南農產品,紅色的薑,佛手瓜,長長冬瓜同人參果.

 再前行見到似曾相識,

係早前電視報道過,專門賣布地方,又走入去行吓,嘩!布匹如山,窄窄的布巷,火警起來都幾難走火?係咁易行過便走回出來.

再行便出到南昌公園,今年三月才來過,當時係睇風木鈴開花,當時真係好靚,今日來到至在行吓,公圍細細,人少少,空氣好好,兩公婆坐吓行吓,玩吓手機,個清潔女工坐過來休息,見我哋玩手機,就話我真係唔識,我話你唔用更加唔識,唔識問吓啲後生囉,吹輪水行吓影吓相,好快行完個公園.





離開公園兩點鐘,原路返回,諗住西九龍中心醫肚.
行經這條天橋,3月來時住滿晒露宿者,今日見竟然無晒?又會搞掂啲橋霸?

 行過啲原來搬晒落街市則邊.
 


街市內吉既
 
西九中心在望

終於來到西九中心,行得我CC,對腳真的頂唔蒲.

上到8樓行個圈,真係唔知食乜好,樣樣都貴晒,食個飯最低消費要32蚊以上,我就食個咖喱豬扒飯32蚊,老婆就28蚊又係豬扒重慶酸辣粉喎.

吃後揾廁所,落到不知那一層,見有差佬圍著,又八吓?原來有金毛女文雀衰咗,一地都係賊贓,又實在太過份,偷咁多嘢?

離開西九,行去深水埗街市,對腳真係唔掂,差不多唔識行,都係早啲返歸,行到鴨撩街見有麥記,嗱淋上去歇歇腳,每人食杯雪糕.
坐夠就上一層,有間平間超市,買咗兩筒餅同罐午餐肉,老婆唔夠眼還以為10蚊筒,比錢才知18.9蚊筒.
 
離開超市,拖著累到C腳步,行去南昌街搭巴士,經過幾間燒臘舖,排晒大隊買燒味,老婆又話買,我話嘥氣,咁排法好好食都係假,叫老婆繼續行,行到巴士站,哈!又有人排隊買燒臘,老婆又走去排,叫我探吓路有乜著數,埋去一探,原來星期二燒肉特價,一問?原來售罄,見一份份啲燒肉頭尾廿蚊盒,都幾大盒?比錢就可拿,於是買盒叫老婆不用排走人.
 
等咗陣巴士到走人.
返歸都6點半鐘,買來有毛巾60蚊,餅兩筒37.8蚊,午餐肉9.9蚊.

燒肉下欄20蚊,節瓜9.5蚊

回家老婆半盒燒肉抆節瓜,

夜點我來煮飯,炒個荷蘭豆,4個人食1夜返留餸.

4 則留言:

  1. 你一定腳攰啦,行咁遠,遲些風鈴木季節,我也想去南昌公園看看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!簡直C一樣,係呀三月一定再去一趟,其實嗰度又靜空氣又好,好多一家大細草地開餐享受天倫,又慳錢幾好架.

      刪除
  2. 金寶叔和太太真係令人羨慕, 放假都出外拍拖, 老伴常在!身體健康就已經足夠 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!行公園都滿足,講笑啫,公園慳皮嘛,窮無偈啦.

      刪除