我的網誌清單

2015年12月11日 星期五

瞓覺好,乜事無,整朝亂上網,大圍拮嘢買餸,麥記雪糕,晚飯4人食.

昨晚12點鐘前都瞓,睡前開定個窗,放下瞓眠三寶,手機,耳筒,箍臣兩個,咁一覺今晨6點鐘醒,老婆返工,我就三寶開動,挨住一瞓今早點鐘,睡來唔錯,鼻無事.
起來全屋人以返工,煲水洗面弄早餐,餐後量血壓,食藥,辦埋個大事又10點半鐘.
大事期間諗起馬會幾張入場券,不如至電比個老年舊工友,唉!人頽無得講,不用手提只有家居,打極無人接,無辦法,又會如此out?百無聊賴,胡亂上網又一個上午.
下午無所事事,諗起啲栗子,不如剝殼退衣放冰箱,煲滾水一淥剝殼去衣搞掂,又出奇哋得幾粒爛,搞掂又3點鐘老婆放工來電,就大圍買餸兼食嘢.
 


過到大圍拮嘢,老婆以經在等,兩人兩個飯餐40蚊,吃後買餸,行轉街市,探探行程,又走入麥記食雪糕.
 
 吃後坐咗陣繼續買餸,買後以經太夜,同老婆兵分兩路,佢搭車我單車回家.
返回屋企街市,稍等老婆以經到,買包四季豆返歸.
回家都5點半鐘,買來有人參果6蚊,四季豆7蚊,花倉魚仔10蚊,魷魚頭13.1蚊,魷魚亦10.4蚊,豬扒4件11蚊,759花生醬16.8蚊.合共74.3蚊.

回家老婆處理今晚餐菜料,我就累得要C,梳化攤陣.
今晚餐料有豬扒4件11蚊,花蒼魚仔10蚊,四季豆食半3.5蚊,魷魚亦兩塊約2蚊.


 
 麵豉蒸花蒼仔

甜酸豬扒

魷魚炒四季豆

4 個人食,今餐盛約25.5蚊

飯後果人參果



6 則留言:

  1. 剝栗子有冇偷食吖?呢排的栗子好好食,我喜歡買有全殻的當零食食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係灼吓脫殼咋,未熟無偷食,買來放冰箱,煲湯用.
      街炒栗子好食,不過超貴.

      刪除
  2. 我香港家居電話都閂左,依家都無咩人用囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大大話話cut咗十年都有,家居電話大多綜緩人事,社署包呀,唔按就笨嘛,
      唉!好多人貪圖有嘢送薟咗約嘛.

      刪除
  3. 現在還有人不用手機,史前動物囉!
    近期街市也見到人參果,和以前那款人參果不同樣,不知你買那隻好無食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有架,綜緩人事一定有,包埋嘛,有啲C九貪禮物薟咗約.
      係呀,以前啡色較似人心,不過上網確係叫人參果,以前去雲南就見過,雲南真係好多品種,好多生果,
      幾好食,好清唔係太甜,話好有益,糖尿好啱食喎,好處多到記不起.

      刪除