我的網誌清單

2017年5月9日 星期二

陽光保利酒店+台山星泉温泉酒店三天(1)

2017年5月2日 陽光保利酒店,台山星泉温泉酒店三天團.

老婆假又七天,5月2日開始,又要傷腦根,要平宜,為有揀閒日,閒日團種少,4月19日見到有團陽光保利酒店+台山星泉温泉酒店三天,團費339元+小費180元乘二1038元,
於是上網摷摷料,原來威龍去過,讚到超抵,於是不用考慮,即時去報名.
長長廿多天,足知到今天5月2日,晨早0748來到福田口岸報到.場面冷清,旅行以來未見過,匯景得幾團,其他的寥寥可數,強如大韓都係得幾團,獨係佢誇張,竟然一條長龍導遊隊?
老婆前去22旗去報到,導遊陳菁菁,我就四維了解吓.
等到0810人齊,就開始出發,還是要行段路到福強路上車.
10分鐘路程來到福強路,稍等旅遊巴到,車唔錯架,整團48人,另有3個BB.
1031來到首個服務區(民眾鎮),放水加水興鬆吓.
1200來到我家鄉開平,香港生香港大的我,幾大拍番個照先,背光遠攝無偈?

1205來到該團,食我們中午第一餐飯.

叫碉樓特色葱油雞開平馬崗鵝宴喎?咁Q長既名?我乜都唔識,只識食佢嘅黃蟮飯,.
無乜人食,我來砌幾碗,黃蟮多到有點不好意思,飯焦添完又添,正到痺.
來廣東旅遊,食就開平首選.
飯後就附近,行程上第一個景點,東滙城,商場之大獨行超市,重係副食品嗰part,樣樣都唔平,麵包我就最欣賞,係咁易行完,我都坐響大堂等夠鐘LU.
1540來到陽光服務區,例停車放放水,閒日幾好,男廁女廁不用排不用等.

離開服務區途中1608,突然來場大大雨,好彩都係較短暫.

1647終於來到該團第二個景點,就係海陵島大角灣.

長長海灘,一望無際大海,人唔多的灘,吹著海風,慢踱下好爽.

沙灘有專人睇住,浪大不許游泳,當有人行近海裡,就有人咇咇咇,不許下水.

來到咁靚沙灘,當然要來個自轉360啦.


大約逗留咗40分鐘就要走LU,就在這家海利漁邨,食我們第二餐,晚飯.

有魚有蟹仔有蜆,叫海陵島一夜情海鮮宴喎.
食過兩餐飯,每個團友都稍為了解過,發覺有位好yeah既團友,噸位身材,染滿了一頭藍髮,原本遲報名坐後便,可能大份關係?伸請坐車頭?兩個坐位一人獨享,口水多個海水,導遊講乜,佢例必有回應,係反話的回應,同枱兩餐飯都好多嘢講,你講茂件事好,佢例講佢件更好,所以我稱乎佢為藍博士.
飯後團友買椰子飲,起初還以為賣椰青,原來係賣炸彈一樣的老椰子,每個10蚊,椰子0趙到牙都崩似?

離開飯店約40分鐘車程,來到我們入住的酒店,在車所見好多羊咩咩.

酒店大門口,原來一排好多座,

車要去去開到第十座,以經夜幕低垂1915.

房間唔錯,夠光猛夠新淨,但走廊就黑媽媽,一層四伙,有點嚇人,
乜都點齊,乜都開晒,獨係電視不懂開.
露台須然無面對沙灘,但都無敵大風景,



大電視開不到?乜料呀?搞咗好耐,為有出門口個天井大叫陳菁菁,905房電視不懂開呀.嘩!原來個天井好多聲音,個個都找陳菁菁開電視,而同枱兩位老姐姐嗌走廊黑媽媽,我就教佢齊鼓掌啦,哈!果然上下層走廊燈都著晒,但獨係佢盞唔著,咁就無偈,你就慢慢等陳菁菁啦?陳菁菁極忙下終於有回應,話電視佢都唔識開,要等師傅來喎.
收到後同團友說吓井底話,我稱佢做藍博士,佢話今晚有歐聯直播喎,一定要有電視喎,於是上網摷一摷,嗰然0230有皇瑪對馬體會,

等咗好耐,師傅終於到,照我估計部電視未開過封,師傅調較完,CCTV第五台,無走雞就OK.
這晚set定手機響鐘,唉?連老婆都響醒,呱呱嘈,實在太眼睏,無福消受,望吓瞓吓,又有何味道?
就係這樣懵吓懵吓的過了今天LU.


下篇再續.

4 則留言:

  1. 有時一團人有人多野講都好,攪下氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,總好過三日同枱未有招呼一句.慘過仇人咁呀.

      刪除
  2. 黄鱔飯你也食幾碗,無人食才可能,如果遇著搶食客,你那有機會添食。
    酒店房間好靚,幾百元真是抵到爛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 廣東團經開平最好,梗有餐好食.此團唔錯,幾佰蚊三日,真係好抵,團友都算幾好架,無搶架嘢.

      刪除