我的網誌清單

2017年5月10日 星期三

睡夜瞓早醒,整日在家,樓下食大家樂,惠康買餸,晚飯4人食.

昨晚出埋篇旅遊blog.搞兩搞又成1點多鐘至瞓,一覺今晨近7點醒,瞓不返手機賴床,一賴又成0900才起來.陽光入屋,如常處理吓曬晾,梳洗搞早餐,食住上網.
一上又一個上午,瞓唔好都係關機唞陣,1點鐘諗住去游水,咁啱無洗頭液,揾極都無?揾兩揾又唔想去,唔夠瞓又有點賴,呆坐響度,到1點半鐘老婆返,回來又佢上網遊戲,烏吓烏吓的我在恰眼瞓.
就係咁恰到3點幾鐘,老婆才叫出街,都將近4點鐘,邊度都唔駛去,就樓下食大家樂.
大家樂每人食個下午茶餐,吃過坐夠走人,
例牌行轉惠康,C孤寒又執下價嘢,一執5樣,合共17蚊走人.

返歸才5點鐘,老婆累得撻落梳化,話咁快瞓著?我亦繼續寫我旅遊blog,
老婆處理今晚餐餸,1930我來煮飯,料有蝦米,粉絲,娃娃菜,芝士腸,隔夜咖哩雞同煎釀豆腐.

三個餸

2000開飯4個人食.

飯後果長啤梨.

4 則留言:

  1. 我今晚又係食人地送的隔夜咖喱雞,咁啱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖哩昨晚架,老婆煮唔好食,番煮加咗啲蝦皮粉同鮮奶好食得多.

      刪除
  2. 唔怪得你咁夜才食飯,4点才下午茶,人人也想買平嘢,不是你孤寒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日係晏咗下午茶,不過都唔食得幾多,但我啲唔多新鮮,才平囉,

      刪除