我的網誌清單

2017年5月4日 星期四

陽光台山三天完,廣場睇電腦,美快食晚飯,電腦打柴,早早瞓。

陽光台山三天旅程1722返回福田,福強路,就完滿結束三天旅程。
順利過關後,火車途中個女來電,說現正科技園收工,於是約好在沙田站等,到沙田站6點半鐘,出閘後稍等個女便到,便一同城市廣場6樓睇電腦,看完聯想鋪,跟住看華碩鋪,華碩傾咗好耐,個女帶同下認識咗很多,了解過要去醫肚,就去咗沙田中心美心快餐食飯,晚飯超貴,坐底40元以上,三個人一共吃了140多,個女比錢,吃飯其間我話專門店標價貴,無價講,其他鋪賣應該平得多,個女有點不相
信?續後要買個飯給過個仔,老婆買個外賣飯40多蚊,買後離開,由於太夜,我同老婆先行返歸,個女再去百老匯豐澤再睇過 。
回家都2115,先行開著部電腦,誰知以經唔著,開了成晚都係VV聲,看來今鋪正式玩完。
無腦用這晚早早11點未夠以經上床瞓。

10 則留言:

  1. 吓!我假期真的忙壞了,也未留意到你去了三天陽光,只記得你之前提過,咁快你又玩了三天。
    又會咁翹,我28/5和威龍同團去行明月山,你今次假期好玩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好早以經報名,原來匯景得幾團咋,從未試過咁少團,導遊話啲客怕人多唔敢報喎?好彩報咋,原來嗰日無得揀,唔報無得去,所以一成團立即報。
      好嘢啵,同威龍同團,哈哈你跟佢行足就好嘢嘞,我喱團同佢一樣條線,佢去多好多地方,佢真係神行太保👍👍👍
      339三天,真係扺玩,好幸運團友都OK囉。

      刪除
  2. 原來又去左玩,好玩嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,團費339+小費180三天,超抵玩,第三日朝早下大雨,街市唔去得,温泉又唔敢浸,屈響酒店到11點半鐘囉。
      咁價錢食都好豐富,有温泉,真係好抵囉👍👍👍

      刪除
  3. 你有無換「底板電池」呀?~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?但底板電換過不久,但都係舊的,多謝提點,又返歸試下,希望成你貴言,一於試試。👍👍

      刪除
  4. 睇啱再去黃金問價囉。不過如果仔女送的,就交個責任比佢地攪喇。

    回覆刪除
  5. 去日本城或者家品店買粒全新---->CR2032電池試下,大牌子都系幾蚊粒,唔好買錯呀~yman

    回覆刪除