我的網誌清單

2017年5月11日 星期四

陽光保利酒店+台山星泉温泉酒店三天(3) 完結篇

陽光保利酒店+台山星泉温泉酒店三天(3)

2017年5月4日  星期四

晨早5點幾已經醒,賴到6點零起來,執妥行理,距離早餐還有時間,就落泳池行吓影吓相.
原來有些池有係没有開放.
影輪相見團友外出返,原來市集好近,本來喱個上午還未決定?再浸温泉吖?定係出街行好呢?見市集近,就決定早餐後行市集濕平.
0810人齊食早餐,早餐都幾多款,有炒粉麵,菜,饅頭,雞蛋,白粥重有水餃,
用餐其間個天黑晒,嗰然落起大雨,餐後邉度都不用去,行唔得浸唔得.
返回房間老婆無聊就玩手機,泳池就有人冒雨游水,我就見咁大雨,就睇吓揾啲膠袋笠住下個喼都好啲,無刀無剪,於是拿抽鎖出來,當剪刀用,唉!喼太大膠袋細,整極唔掂放棄.
1110終於夠鐘出發,執整行理落大堂,上車坐定定,突然導遊陳菁菁行來,問我房間有抽鎖匙?我都唔諗立即上房間睇吓,嗰然係我抽鎖匙,嘩!一額汗,於是我大聲問,誰執505房架?原來成層得佢一個女工應我,於是走過去,見銀包只有港幣,我就醒廿皮過佢,佢灑手拎頭話唔駛啦,我都係比過佢,真係好多謝佢,若果佢睇漏眼,我抽鎖匙就係咁先,旅行以來第一次遺留嘢.

執番抽鎖匙就開始出發,1140來到這間橋美樓海鮮餐廳,落車以有人担大遮來接,
菜色依然豐富,有成10個菜咁多,從未食過喱種長咀螺,諗住邊有肉吖?食落又可以啵?
飽飽後又出發,1248來到台山市中心,商業步行,雨須然還有,但已經細好多.

又係一小時自由活動,原位置落原位置上車喎,閒日兼下雨,水靜河飛,度度都嗌著咪,最後三小時,最後三小時,係執笠呀.
老婆担著遮,我就持手機,係咁拍,太多古老屋我拍.



一小時完畢,1350又出發LU,1555來到虎門服務站,團友鬆鬆又繼續回程.
途中藍博士大派柑橘片,車頭派到車尾,1657來到堔圳灣口岸,大部份團友拜拜.
1722來到福強路,陽光保利酒店台山星泉温泉酒店三天就完滿結束LU.


4 則留言:

  1. 台山市中心的建築物好有特色,有點上海感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 台山出名多華僑,所謂去金山掘金,揾到錢返唐山起樓囉,所以好多靚屋,唉!血淚史.
      我後生時都有段血淚史,因為父母在美國,就係咁去咗紐約,就不了了知,無咗LU,哈哈哈.

      刪除
  2. 一場雨打亂了計劃,係呀!有很多古舊建築,你們两公婆,一個打傘,一個影相,非常合拍。
    有10樣餸咁多,你說隻螺係好食嫁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔行得唔浸得,有名你叫台山金山呀伯,改名換姓賣豬仔去,到老揾到回唐山起大屋囉.
      老婆有度好,我點做都無異議,哈!二仔底C跟呀.
      餐餐坐底都10個餸,唔靚都睇得,長尾螺第一次,又幾好啵.

      刪除