我的網誌清單

2017年5月8日 星期一

夜瞓早醒,整日試電腦,下午茶食粥食雪糕,晚老婆煮4個人食.

昨晚新買電腦回來,一上網佢就打出個畫面,話憑証錯誤,瀏覽以封所?上youtube全部有字無畫面?個blog跟本上不到,個仔回來一直搞到成1點鐘,都係無辦法,為有放棄,明天再算,上床以經點多鐘.
一覺今晨6點鐘以經醒,手機賴床到0740起來,部電腦咁搞法,邊有心機,嗱淋洗個面,睇吓部腦有無得搞?唉?還是一樣,好煩腦,無偈,為有等陣至電過百老匯問吓點.
拍醒老婆齊齊食早餐,餐後0941量血壓150/86-55,食過今藥辦埋大事,又來試吓部腦,去到10點鐘至電過百老匯,誰知響極無人聽?上網摷吓佢營業時間,掉...原來11點鐘,為有繼續試繼續等,哈!試兩試佢又得喎?唉!真係唔知搞邊科?好彩電話無人接,唔係就運吉,
見電腦無事,又寫輪blog,一寫又一個上午,新抱番工,又試登入其他銀行同馬會試試,總算無問題,唔夠瞓對眼頂唔順,去到3點幾鐘,唉!都係唞唞.
同老婆樓下揾嘢食,商場去食碗粥一碟炒麵,兩位盛惠50蚊,

吃過坐夠行惠康.行轉買有朱古力兩盒22蚊,朱古力批10.9蚊,麥方包9.9蚊同,兩罐午餐肉27.4蚊.

離開又走入麥記食雪糕,坐吓,

坐夠街市買菜,買有通菜一扎5蚊,鹹蛋4隻10蚊,瘦肉一舊10蚊.

回家1711,又試埋個CD ROOM,大至上無問題,8點鐘老婆叫煮飯,唔夠瞓賴得去煮,足之老婆煮,
9點鐘開飯,4個人食1夜返留飯留餸.




12 則留言:

  1. 有xx喎! (睇吓你知唔知我想講乜先! 哈!)
    無電腦用真係好煩, 搞到你果兩日血壓高左好多!
    雖然個仔搞唔掂, 不過肯幫你搞咁耐, 以尼個年代黎講, 都好唔錯啦! 要加分啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!以前就係,現在手機以經滿足晒,電腦我乜都唔好,獨係寫我日記,要花咁多錢,似乎唔多化算,要有資訊手機代替晒喇.
      係呀喱輪唔夠瞓血壓高好多,哈!咁都唔幫手,好C啦,
      都係嗰句,飬到咁大,我責任已完結,以後佢要做乜,就佢負責LU.
      有XX喎?朱古力?哈!真係唔知?

      刪除
  2. 1点鍾睡,6点鐘醒,只睡幾小時。
    你部腦都神奇古怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!喱輪都唔夠瞓,半夜以經醒,部腦無問題,可能有part軟件,未夠時開動卦,初頭連個blog都開不出呀.

      刪除
  3. 有問題直接打電話去acer熱線支援最好

    回覆刪除
  4. 好野,終於有新電腦玩!我最中意呢隻圓罐梅林午餐肉,煎左佢至正~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!新嘢真難搞,喱隻最全統喎,我就愛唔煎囉,唉!高膽固醇呀.

      刪除