我的網誌清單

2017年5月27日 星期六

睡來尚可,水喉滴水,走轉旺角買龍頭,茶餐廳下午茶,生果不成差暈倒,麥記兒童餐,晚飯三人食.

昨晚出埋篇長長的blog,成12點幾至瞓,一覺今早7點鐘便醒,瞓不返手機賴床,萬無目的上網,0845起來,老婆放假以醒,無你咁好氣,起來梳洗搞早餐食,餐後0916量血壓141/77-52,食過今早藥上網,寫下今早事,辦埋一切事務,0959再量次血壓134/71-56.
以經10點鐘,百無聊賴,不如揾啲嘢搞吓,水喉輕微滴水,都好一段日子,等我來睇吓有無得救
於是摷支羅絲出來一拎,銹蝕到拎不開.無得搞,為有裝堪番算數.

老婆話新抱未起床,起來要用水,為有唔搞住,又摷個舊龍頭試吓,須然用得,不過太舊到時壞賺搞?諗來諗去,終於諗到個慳水夫慳力辦法,就係銅喉間加個龍頭,坐言起行買龍頭兼買配件,要出旺角買.
同老婆巴士站等咗好耐,1233才有車,車平時無乜人搭,今次差不多滿,無位坐為有企,車去到新翠站,上咗對年青夫婦,一大部bb車,兩公婆各抱一個,男的廿零歲度,司機大大聲叫佢揾位坐,唉!邊有位吖?司機叫入去叫人讓啦,佢話你唔坐低,我係唔開車架,危險我孭唔起喎?唉,下層唔係老既便小童,後來有個年紀唔細女仕讓位,跟住才有個中年男讓,個年青老公真係唔客氣抱個仔坐低,唉!若係我就讓個仔單獨坐,咁後生搖搖都好意思坐下,除非個仔唔肯就無偈啫?
車出到佐敦好多人落,終於有位坐,唉!企我後便條大舊佬,佢肯定早上車過我,一直企響落車門位,有位又唔坐,啲人上上落落,係咁閃前閃後,我同老婆講有無搞錯呀,人家唔方便都一個,你閃被咗好幾拾次啦,真係一樣米餋百樣人.
條友閃來閃去,終於閃到出油麻地,我本來山東街下車,結果早咗個站碧街落,條友同時落車,唉!有無搞錯呀?落車後為有同老婆一直行去亞階老街.
附近睇咗輪潔具鋪,結果都係去番上次買龍頭間鋪買,又係買番上次嗰隻龍頭,同樣140元,但銅喉配件就無賣口喎?無問題,普通五金鋪一定有,跟住一路揾到新填地街,一間五金鋪有賣,三义梳結22蚊,買埋個喉塞10蚊走人.
老婆嗌肚餓,就行去間茶餐廳食,老婆要個辣紅薯粉餐32蚊,我就豬扒包餐29蚊,吃過坐夠走人.

跟住行街市,看吓有什麼好買,一路行一路買,行到最多平生果賣的廣東道,兩傍生果檔,一路行一路睇,但睇唔啱,生果一啲都無買,正行出到廣東道,亞階老街口,嘩!突然間暈咗一吓,差點跌落地下,同老婆講聲我暈呀,老婆立即扶住我,然後慢慢行埋一便,扶住條路牌柱,企咗好一陣,見無乜暈,才拍下這張照,成世人未試過暈,究竟乜料?

見暈咗吓,都不敢過馬路對面搭車,立即就近新填地街搭算,望吓個九巴app,嘩?要等成6分鐘才有車,以為要等啦?誰知話咁快有車到,嘥氣!個app都唔準?
車來到旺角道,記得上次2015年1月16日這裡買過套花灑,只不過賣85蚊,當時想買多套,結果無,嘩!現在特價都賣到158元,有無搞錯?

車一路行,後便傳索鼻聲,久久一吓好大聲,起初以為手機聲,原來條友係咁索鼻,大佬有鼻水就呻咗佢啦,問聲老婆後便有無位,有位就嗱淋走去後便坐.
返回樓下街市5點多鐘,街市買點菜,老婆又話肚餓,於是走入麥記坐吓,老婆買個兒童餐18蚊,加杯乳酪1蚊,但撳機撳咗外賣喎?

吃過坐夠行惠康,本來無嘢買,結果買咗三支特價Luxe1K沖涼液60蚊.
回家1820,買來有粟米三支10蚊,干葱兩包5蚊,蒜頭兩條12蚊,紅莧菜6蚊,椰菜3蚊,節瓜4蚊.

香一扎31蚊,LUX沖涼液三支60蚊,龍頭一個140蚊,銅喉配件三义22蚊,喉塞10蚊.

上網寫陣blog,老婆處理好菜料,2022我來煮飯,料有紅莧菜,節瓜,蝦米同隻鹹蛋.

蝦米鹹蛋蒸節瓜,

蒜蓉煮紅莧菜,

2055開飯三個人食,美味.


6 則留言:

  1. 無端端暈一暈, 真係嚇鬼死喎!
    我唔敢亂比意見, 只係分享吓我暈O既經歷!
    讀中四五時, 暈過三次, 係忽然標汗,耳聽倒雜聲, 眼睇倒電視機追台時O既雪花,咁就完全失去知覺, 倒地了! 睇普通醫生, 話係血壓低喎! 無理佢, 後尾又無事LU!
    以你性格, 應該都唔會去睇醫生架啦! 幾時要去覆診? 記住話比醫生聽喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能專注兩邊生果檔,突然行到出街口,唔同環境,所暈一暈囉,之後至現在都無事,上網摷過料,大多數耳水平行影響,唔會有乜大件事,無用架,同佢講嘛叫排期照乜照勿囉.

      刪除
  2. 金寶叔,小心身體呀。

    回覆刪除
  3. 金寶叔,暈,可大可小,要小心身體。保重。

    回覆刪除