我的網誌清單

2017年5月14日 星期日

睡來可以,貓貓節,整朝上網,下午茶大家樂,母女街街食火鍋,晚飯三人食.

昨晚感冒藥一匙咳藥水.12點鐘瞓,2點鐘去個所,就瞓到今晨6點多醒,手機賴床,到8點鐘起來,鼻水無咗喉嚨還有些少痕,大至上無乜事,如常早餐,0835量血壓144/78-54,又高?食過今早藥辦埋個大事,0954再量121/65-58咁都好啲.
每日事上網,自從換咗部新電腦運作到今日,尚算可以,最唔明換咗部腦後,個blog自動播youtube同歌仔都唔得,以為googlo chrome唔得啫,裝咗firefox又係一樣,搞咗成朝,原來youtube內有教,搞掂後又1點多鐘老婆返.
母親節whatsapp祝賀片傳來傳去,見有條片無聲,我又來玩吓嘢,配隻歌仔搞吓氣氛,
兩點多鐘個女上來,原來約咗個老母街街,咁就先落大家樂食點嘢,三個餐盛惠78蚊,

吃過老婆同個女街街,我就坐響商場,同華仔煲電話粥.4點鐘遇啱個仔放工入來揾食,我就繼續同華仔吹水,收線後返歸,食回到樓下遇著娥姐,問佢舊電腦要唔要,佢話要喎.
咁就番歸睇吓個hard disk能否拆得出來,回家襯個仔響度,嗰然醒目,唔駛鎚唔駛批,拆咗出來,咁樣比過娥姐,都比得安心.
夜1921煮飯,料有昨夜雞,南瓜,椰菜,雞蛋兩隻鴨蛋隻同雞汁.

南瓜蒸水蛋,蝦醬炒椰菜,隔夜鹹雞.

2019開飯,3個人食1夜返留飯餸

飯後果長啤梨.

夜個女whatsapp傳來,同個老母食火鍋喎.

6 則留言:

  1. 一向你個blog 的youtube都係自動播架。係你唔知咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,當我換過第二歌,佢啲碼唔同咗,試咗好首碼都係同以前唔同碼,所以唔識囉,後來不停去試去撞,才撞啱囉。

      刪除
  2. 無巧不成話,我昨天也用蝦醬炒菜,個女也很有心,母親節帶媽媽吃火鍋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩,
      仔女嘢係咁架,把口衰心唔係囉。

      刪除
  3. 啊! 有新電腦用反而唔出網綕添! 定係打完又收埋左呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!有寫不過懶post啫,post出來要寫好啲嘛,寫自己睇求其都得.以經失禮啦,哈,重失禮.

      刪除