我的網誌清單

2017年5月18日 星期四

睡來唔錯,整日在家,樓下大家樂,麥記雪糕,送走兩部舊電腦,晚飯4人食.

昨晚謂咗出埋篇長長的blog,連夜馬都忘記賭,都好慳番幾條草,亦剛好12點前都瞓,一覺今早7點鐘醒,手機賴床近0940才起來.今早似乎好啲,鼻涕同痰都少咗.
天有幾粒雨,搞搞曬晾,洗面搞早餐食,看陣電視新聞0929量血壓146/76-55,食過今早藥辦妥一切事務,1015再量次血壓136/78-57.
早餐其間個妹傳來條短片,話食榴槤後飲奶會C得人?覺得奇怪?於是上網摷摷料,原來係流嘢,有時諗吓咁大動作制條片,最後叫人宣揚出去,唉!咁多疑點,點解唔用吓自己個腦去諗吓?就輕易舉一撳幫人傳遞?
今早手機賴床,以經話過個外甥,又係人比佢?佢比人?其實都唔止佢一個,就係(❤通知,太原12级地震的視頻,不要打開,立即删除)有毒喎.網上摷吓料又係流嘢.
上輪網又11點多,關機唞唞,看輪電視恰陣眼睏,又1點鐘,諗住執嘢去游水,諗吓今日似乎涼咗啲,唉!都係懶唔去,唔去就搞吓部新電腦部,睇吓點擺法好啲?1點半鐘老婆返,老婆例要攤唞陣,我就繼續搞我部腦,到擺好重衰過舊時.
以經3點幾鐘,又未食嘢又要買餸,同老婆落商場食大家樂,老婆就鐵板麵餐28蚊,我就多士餐,都係飲華田23蚊,

冷氣超凍,坐陣都頂佢唔住要走,
離開行行惠康,無嘢好買走人,返落街市諗住買菜,又遇啱個仔放工返,又挑起個老母條根,食雪糕喎?見咁晏都係買定斤紅莧菜4.8蚊先,麥記雪糕三杯三個人食,個仔比錢.

吃後個仔返歸,我同老婆就邨外圍行陣坐吓,然後街市多買5蚊韮王返歸,回到後樓梯,見娥姐在處理佢啲環保嘢,便交帶吓佢,得閒上來執埋我兩部舊電腦啦.
回家6點鐘,拿下兩部舊電腦,娥姐以經到,於是比過佢,還有些廢紙,娥姐走後,老婆處理今晚餐菜料,我就youtube聽吓歌仔.
老婆處理好菜料,1936我來煮飯,料有老婆自發芽菜,紅莧菜,韮王,粟米蓉,魚柳同兩隻雞蛋.

粟米魚柳,

芽菜韮王煎蛋,

淥紅莧菜,

2034開飯,4個人食1夜返留飯餸.

6 則留言:

  1. 金寶嫂自發o既芽菜, 比街外買o既青綠好多喎! 會唔會好食d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,哈,呀茂整餅,自研炮制,營養不良太瘦呀,梗係買好食啦.

      刪除
  2. 今晚算係早食飯喎。 自已發芽菜難唔難?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,哈,呀茂整餅,自研炮制,唔知呀,應該唔難卦,綠豆浸水發芽囉.好似要遮住唔暴光卦?

      刪除
  3. 很多時也會收到傳来傳去的短片,我不會追根究底,只有看與不看,因為無時間。
    芽菜是你老婆自發嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時一條半條都OK,日日三四條,大佬你有責任架,睇吓人家啱唔啱睇同興趣,日日好似飛鏢咁飛來,有啲N年舊聞,網址睇吓無傷肝,有啲長到6,7分鐘,到下載落來,原來睇過又或者京劇大鑼大鼓,whatsapp係分享,唔係轟炸呀.
      群組就無偈,你不喜歡,其他會睇呢,除非你退出啫.
      係呀,係老婆呀茂整餅,哈!營餋不良瘦芽菜呀.

      刪除