我的網誌清單

2017年5月17日 星期三

走轉鴨撩街無斬獲。

昨日無無聊同老婆出深水埗行吓,但要食點嘢,於是乎搭多個站營盤街落,貪佢無咁旺,人少啲舒服啲,兩公婆去咗間老店食竹昇麵,老婆就魚片頭麵29蚊,我傳統麵雲吞麵同樣29蚊,麵前整幾粒醃酸蘿蔔。
吃後就行轉鴨撩街,好想買個义電器來代替買電蕊,但义好電蕊又唔知合唔合我部血壓機用?
行完整條鴨撩街,發覺义電器有兩種,有傳統火牛式,有USB制插式,USB平得多7,8拾蚊有交易,但標明义8小時,傳統隻百幾二佰元以上,諗落都無謂冒險,還是10蚊買三排普通電蕊走人。
離開鴨撩街沿南昌街上,途經二蚊店又行吓,老婆2蚊買對鞋墊,再行去到好彩酒樓,星期二燒豬特價,諗住買番啲燒肉下欄來炒吓餸?結果係無晒,得番啲燒豬手燒豬腳,賣到25蚊份,諗落都係唔化算,剛巧落又巴士到,都費事諗返歸。
回家樓下都差不多6點鐘,走入街市3蚊買扎紅莧菜,然後麥記13.5蚊買兩杯雪糕嘆吓,
坐輪手機輪返歸。
回家1840,夜得我倆老食,我就炒埋碗冷飯,老婆就淥個即食麵,淥紅莧菜兩個人食。


6 則留言:

  1. 我每次去深水埗都幫襯劉森記,除左雲吞雲,仲有黑栢葉同鵝腸,唔係處處有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?我第一次咋,不過貴咗啲,下次試吓.

      刪除
  2. 劉森記的麵幾爽口,雲吞都好食。 我通常去桂林街那間店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你肯定識食啦,桂林街嗰邊好旺好多人.

      刪除
  3. 次次都買到燒肉,今次真是空手回。
    义电机是可信的,我也用過,只要你看回血糖机是用2A還是3A,便可以類型買义电机。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!貪平抵食,不過都加價LU,有都要25蚊份.
      嗰啲义電嘢,以前都買用過,都明白,係環保啲,不過始終無電心好用,而且义電心壽命,用一排時間都要換新,又係貴.

      刪除