我的網誌清單

2017年5月8日 星期一

半夜醒失眠,整朝在家,三人大家樂,賭馬輸20,市廣場百老匯買電腦,廣場食晚飯,新腦搞成晚.

昨日同個侄吹輪無謂水,回來街市菜檔都收,無餸買下回來,同個仔三人為有食大家樂食,每人食個飯都140元,吃後又走去麥記食雪糕,買一送一13蚊,我同老婆一杯兩份食,吃後回家沖個涼,早早10點零以經瞓。
一覺半夜兩點多鐘又醒,瞓不返,為有手機寫陣blog,寫後又試歌仔下瞓過,聽了好耐,還是瞓不著,為有又機賴床,一直賴到8點鐘起來.
梳洗好搞掂一切,拍起手機賴床老婆,同食早餐,餐後9點鐘量血壓,竟然高到161/83/53,食過今早藥,辦埋個大事,0946再來量過血壓,136/71-55,咁都好啲.
一切妥當後,唉?來做點嘢,就係電飯煲個木蒸架,全木制無金屬,

搞掂1050,不如順手搞搞個廁所窗,窗撐加多個隆,個窗可以撐開些,鑽好又諗起把氣扇周邊,空盪盪點抽氣呀?又順手整埋佢,早前執回來二分發泡膠大派用場,剪裁界好,搞掂又12點鐘.

下午約咗個女買電腦,同老婆在家等啦,新抱今日放假,2點幾鐘蒲頭,問落唔落大家樂食嘢喎?於是齊齊落大家樂食下午茶,三人三個餐食咗76蚊,吃後新抱出街,我同老婆轉場走去麥記坐,其間買場馬仔,正Q位置Q共20蚊,影都無輸埋,
成3點45分個女才來電,話去得買電腦?約好城市廣場等.過到市廣城4點鐘,稍等個女到,齊齊上6樓,先行望吓蘇寧,問吓料問吓價,跟住豐澤,百老匯,了解輪女又要拿部手提去華碩修理,.
我同老婆就坐響欄邊河級坐等.
等咗好耐,成5點半才回來,才開始又去格價選型號?看過幾家,還是集中豐澤同百老匯揀,不停穿梭攞料同問價,又電話問吓啲朋友意見,豐澤百老匯我都不知來回幾多次?連售貨員都認得我們,哈!我反而忘記佢哋誰打誰?
終於扑定搥百老匯部Acer Axc-780-3714Gitg i3-7100 價錢3578元, 連個店員都熟晒,話我個女好犀利,我話係呀,無佢我哋啲邊識買電腦吖?而另個職員就負責裝機,搞到5點37分才完成.
個女付了錢,拿住部腦去揾嘢食,就上多層揾嘢食,處處都爆棚,足知去咗食西餐,薄餅飯同意粉,

三樣嘢以經290多元,吃過坐過離開,個女返大圍,我同老婆返歸.
回家2135,嗱淋開箱裝同電腦駁線,搞兩搞個仔返,個仔話我插錯線,話我插錯線喎?後來佢來搞,搞咗好耐,都係打出憑証錯誤,瀏覽已封鎖,唉!谷歌太複雜,搞極youtube有字無畫面,搞到深夜成1點鐘?無辦法,為放棄明天再算.

6 則留言:

  1. 原來你個女咁識電腦。有佢就買得放心啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!後生一輩唔識多識少,唔係咁叻啫,買電腦時同個職員傾偈,話我個女買電腦精明,我話係全靠佢咋,若叫我自己來肯定唔識買,記得有N年在旺角,又係百老匯,見對上年紀夫婦同啲子女買電腦,我個心好唔舒服,唉!啲後生去晒邊呀.任由個sales講,

      刪除
  2. 你家個個電腦高手,可惜都是差一步,要下次繼續。
    食意粉都貴,平均成百蚊樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!高手,唉!識啲唔識啲啫.
      哈!若我比錢,好難.成百蚊個真係你愛,份量又少.

      刪除
  3. 電腦出現呢個問題,其中一個原因系「時間年月日」未set好,哈哈,自己檢查下~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能個程式未夠時開動,成日話被封鎖,今早10點幾鐘,突然有番晒,正常LU.

      刪除