我的網誌清單

2017年5月10日 星期三

陽光保利酒店+台山星泉温泉酒店三天(2)

陽光保利酒店+台山星泉温泉酒店三天(2)
2017年5月3日 星期三
昨晚場歐聯皇瑪對馬體會,無福消受,恰吓恰吓的睇,半瞓下一直捱到完場,簡直不是味道,接著又拳賽,重係重量級嗰隻,唉!好想睇,C撐下都係睇啲唔睇啲捱天光,恰番陣以經6點多鐘醒,瞓不返,為有露台睇日出,拍吓照晨光初露.

樓下是哥爾夫球場,綠油油一遍,超正.


梳洗好執妥行理,0740拖埋行理,同老婆落地下感受吓,
遊完一輪0800旅遊巴到,便離開保利公寓酒店,

還是昨晚晚飯的海利漁邨,食我們早餐,早餐粥粉麵,粥就係所謂海鮮粥,撈落有蟹仔,重有個地道嘢,豬腸碌.
飽飽後就開始今日行程,0911來到今日第一個景點,一夜埕風情街.
一小時自由活動,藍博士又施展佢啲口水功,我哋就跟住行,了解吓情況,一於睇啱就出擊.
我就執三包嘢,有虾皮,紫菜同海帶,每包9蚊人仔.
離開一夜埕風情街,1107來到第二個景點,叫漁家風情館.係賣嘢兼食飯一間館,館相當大,展埋啲古老嘢,又古爭又魚標本,好多嘢,最抵C整個冷房,展示啲魚標本,入去凍到隻狗咁,係咁易望吓,拍張照都嗱淋走出來.
出來有個園仔,見藍博士指手劃腳,又埋去了解吓,

話食得喎?我又摘兩粒,酸酸尾尾咁啦.


經過園仔又進入超市,賣土產呀,之後就在這裡開飯,
喱餐叫陽光特色鵝乸飯,飯未到藍博士又呱呱嘈,人家個鵝乸係壓尾的,比佢嘈兩嘈,導遊急急去廚房追兜白飯出來,到我裝好白飯,鵝乸就到,搞到我要放棄碗白飯,裝回碗鵝乸飯,又幾好食.
吃飽飽,門口有檔大樹菠蘿,嘩!10蚊盒大大盒,超抵食,同老婆又整盒上車慢慢食.
離開所謂漁家風情館,1310來到今日第個三景點,陽光十八子,以前都來過多次.
哈!持刀拍照都好幾次,遊完又係行超市.
舞輪刀槍敲輪鼓,又進入十八子超市

超市略睇吓,坐輪同團友吹陣水,1400便離開陽光十八子.
1548來到今晚入住的台山星泉温泉度假酒店,
進入酒店派過房咭,就食我們該團第五餐(奶茶一杯,菠蘿包一個)房間就舊啲,勝在地下就係温泉同泳池,方便嘛.
放下行理便浸温泉同游水LU,温泉規模細細,花款唔多,都好正架,當然要蒸吓桑拿啦,血壓高心臟病的我,都係有限度的蒸,無謂累街坊呀.
浸過水力按摩過更比魚仔啄過,跳水係我至愛,當然要表演吓啦.

游過浸過蒸過魚療過,1810開飯LU.喱餐叫温泉餋生宴喎?都OK吖.
飽飽後諗住出街行吓,誰知行無遠,有大工程建路,沙塵滾滾,都係返回酒店,食我們第六餐,蕃薯糖水一碗,吃後又夜幕低垂,同幾個團友聊天,
聊兩聊,大家都覺得,到消夜時間還有段距離,決定又齊齊再去浸温泉,返回房間正準備去浸温泉,發覺床邊一大撻水,連被都濕埋,還以為沖涼房滲出來,後來揾隻手去截吓,係冷氣機漏,諗住一晚咁多,唔鬼理佢,後來還是通知導遊找人修理.
落到温泉區夜嘛嘛,在最大個温泉池浸,咁啱同團友婆孫一齊浸,池水很淺,婆婆又認識威龍,就傾吓威龍blog友事,傾兩傾突然老婆大叫BB呀,眼見BB趴響水面,四腳爬爬係咁掙扎,佢婆婆立即秤起佢,嘩好險?BB狂喊到七彩,相信都飲咗幾啖水,人仔細細腳一離地,便四腳爬爬,好彩發覺得快咋,差點嚇C,事後我都有點內疚,傾乜偈吖?續後我都頻頻問住BB,有無嚇襯呀.
這晚集中在個大温泉池浸,其他太黑有蚊子都無去,浸到2030係時要走,返回房間梳洗好,係時候落餐廳食我們第七餐,消夜.
消夜有炒麵,水餃,咸水角,菜同瘦肉粥,唉!都食唔到幾多LU,咸水角純糯米做,差點連假牙都拉埋出來.
消夜完返回房間,馬跑到第七場,想話買番10蚊雞,結果趕不及,為有第八場,小注10蚊,哈!中番條位置Q287.5元.執番些少我都瞓LU.



就係咁又結束這天,又要下篇再續.

6 則留言:

  1. 好搞笑, 20:30就食宵夜? o係香港, 尼個時侯有時你都未食晚飯喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係9點幾食,導遊算好,服侍埋你消夜,成9點幾才收工,以前啲返酒店以經收工LU.
      哈!9點幾係我平時晚飯就真.

      刪除
  2. 今日行程好正,食足一日!蝦皮咁平架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!標榜食九餐喎,有啲團返到羅湖食埋餐晚才散團添.

      刪除
  3. 温泉池雖然細D,但有咁多霄夜食,又番薯糖水,究竟一日幾多餐,酒店房間望下便是高爾夫球場,環境靚靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰度海陵島,應該試業,都無待應理你,導遊攞鎖匙就你哋自己搞掂,無人睇無人理.
      台山星温泉酒店係舊啲差啲,但浸温泉方便,唉!夠大又點吖,又浸得幾多吖.
      哈,報名時都無留意食幾多餐,唔係導遊講,都唔為意.

      刪除