我的網誌清單

2016年3月3日 星期四

連州三天回來,同枱團友傾回沙田,手信人仔96.5,晚飯三人食.

連州三天順利返到屋企,旅程相當順利,除第一天導遊安排失誤外,整體唔錯,不知何解導遊第一天行程同二天互掉,如果順利的話,係唔錯,但可惜途中廣州塞車,搞到遲到景點,連下個景點萬山朝王,黃金景色都錯過,有點可惜.
團友圍餐遇著一班高質素團友,好斯文好禮讓,好好傾,每餐食完飯,還傾一輪偈才離枱,同上一團所遇的食飯機器,同三天食飯可以未交談過一句,簡直兩樣,散團後更同兩位同枱團友,一路傾到回沙田.
 回家6點50分,放下行理,老婆煮飯,我就曬手信,買來有西洋菜5蚊,豆皮5蚊,燒豬骨12蚊,馬蹄2.7蚊,薑5.9蚊,豆卜5蚊,燒肉28蚊,油鴨髀22蚊,鮮淮山6.2蚊,萫薯4.7蚊,合共人仔96.5蚊
夜老婆煮,有紹菜炒腸仔.
清遠魔術燒肉,由脆變唔脆燒肉.
三個人食.

6 則留言:

  1. 導遊很多時也會將行程對掉,只要行足景點,便算完成行程。
    萬山朝王只不過是一排山,一排山連在一起,也不算得很有氣勢,旅遊單張總是吹噓到景點天上有,地下無咁跨大。
    遇到有禮團友同枱食飯,旅遊樂趣也會增加,大家也是住沙田,回程途中大家以甚麼為話題。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,去幾次都係有掉,可能好做啲,快點去埋,導遊好做啲,咁掉咗,三天都係11點鐘半才,導遊可以三個早上不用做囉.
      萬山朝王好靚架,遇啱黃昏日落一流,一個個山陽光下,我哋去水尾,都靚咗陣.
      旅行都係講運,今次好正,食完大家都不願走,傾咗好一會.
      佢問我為什麼影咁多相,我嘛話佢知寫blog囉,佢好驚訝,講點解跟匯景,我嘛介紹烕龍過佢睇,我跟廣東線都看威龍才去到今日囉,佢又講今早餐,我走了發生好大件事,話個後生團友同個煎蛋女職員嘈,嘈到要經理來,要個職員當面道歉,團友話個後生團友太過份.

      刪除
  2. 去旅行是這樣 撞到好團友咪開心D 吾好咪算數囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唔係點呀?都係講運氣,三兩天何必咁計較.最緊要安全啫.

      刪除