我的網誌清單

2015年6月14日 星期日

晨早甩隻牙,賽馬獻20,大圍食家樂,晚飯煲粥炆米粉,三個人食.

昨晚趕埋編blog成12點半至瞓,過咗睡眠時間,差點瞓不唔著,C忍下都唔知幾時瞓著,醒來又係6點鐘,老婆在返工,捱多陣無辦法,為有起來洗面,牙一擦一隊,好囉,吊吊揈幾個月隻牙,終於隊咗落來,無血無痛好安詳,好開心,以後食嘢唔駛就住就住,甩下來隻牙,牙石積到厚厚,嚇C人.
我的蛀脫甩牙係列
中午夾兩塊麵食,就在家睇跑馬,供献咗20蚊,又3點鐘老婆放工,積分關係大圍食大家樂喎,
茶後行街市,屋企還有燒鴨,生果又有,都無嘢好買,買咗包泰國米粉12蚊走人,太陽超猛,同老婆靠城河學校邊返歸,返歸樓下街市買兩棵生菜2蚊返歸.
夜煲粥炆米,料有甘菇一包3.3蚊,米粉約5蚊,生菜2蚊,昨晚火鴨,木耳,蟲草花.

 全部切絲
 
火鴨骨煲粥
生菜包
 
火鴨絲炆米.

 三個人食.

 飯後果提子






6 則留言:

  1. 你將D牙全部收藏起來,還末掉。

    回覆刪除
  2. 牙~~呀~~我D牙都好差,細個成日牙痛,唔識打理蛀左好多隻....
    星期日入場朋友中左張太子錶行禮劵HKD1000..死好運.叫佢買份禮物比老婆啦.
    佢就話唔得比佢知道入埸賭馬想死...得益者就是我了..呵呵呵

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我哋老一脫低下層人,教育貧乏,邊懂得注重牙齒吖,現代人資訊教育唔同,科技又唔同,會保餋得好囉.
      哈!真係家家唔同,我有朋友又係,無工開都要呃老婆開緊工,兩公婆都計得好清楚.

      刪除