我的網誌清單

2015年6月12日 星期五

瞓來可以,手碗痛消炎藥,大圍大乜樂,買餸遇送嘢,晚飯三人食.

昨晚11點幾都瞓,一覺今早6點鐘醒,睡來還可多夢,老婆已返工,賴床到7點鐘起來,一切良好,獨係左手碗唔好,無晴晴痛咗幾日,一用力就痛,連紐手巾都唔掂,無偈為有又神效消炎藥.

洗個面上陣網才早餐,量血壓,食今早心臟藥,辦埋大事又9點鐘,食粒靈強消藥,上陣網又9點半鐘,神的晚餐.
中午個女話煎牛扒,我就煎隻蛋加啲手撕雞食.
吃後1點多鐘,真係要外出行吓,單車踩過乙明對出公園坐下,又靜又無乜人,樹蔭下好好風,獨係蟬聲時鳴時停,起初一隻鳴開,跟住全棚蟬加入,越鳴越響,到最勁響時,又慢慢細聲下去,直到無聲,就係咁循環的鳴.

 鳴吓停吓好快又3點鐘,老婆放工來電,說要過大圍,積分關係食大家樂喎,老婆鐵板烏冬30蚊,我就多士餐飲奶茶20蚊.
 
茶夠坐夠,要買餸LU,行到街市入口,嘩!好多人排隊,原來派環保袋,本來叫老婆無謂排,袋一個無乜用,後來工作人員話,攞個入棉胎都好吖.
見條龍行得好快,又見啲人排完又排,曬出來個袋又幾好,於是同老婆又排轉,排完兩個袋,又話可隔鄰攞蚊怕水,於是埋去攞,哈!佢又肯比我,原來還要排隊?於是乎又排,蚊怕水同防蚊帶只選一樣,蚊怕水大大支,同老婆又排多轉,排隊其間遇見華仔老婆,話排咗兩轉喎.
 

 
袋兩個,蚊怕水三支,防蚊帶兩個.

無謂貪心排咗兩轉算數,繼續買餸,759又789折,買咗兩升鮮奶,有半脫有全脂,藥房潔而亮8.5蚊,方包9蚊,佳寶甘菇三包10蚊,鯰魚柳8蚊.
 
返回樓下都5點半鐘,老婆約個女下來,行惠康喎,我就先行回家.
老婆同女回來,買有套裝粟粉16.8蚊,榴槤雪糕20.9蚊,同蘋果5隻8.9蚊.
今晚餐料有白果,支竹4.5蚊,罐頭茄汁豆,甘菇一包3.3蚊,魚柳8蚊.
 
支竹.5蚊,茄汁豆半罐3蚊,甘菇一包3.3蚊,魚柳8蚊,白果數粒.
 
火腿支竹白果浸甘菇.
 茄豆魚塊.
柚子皮
 三個人食,今餐唔計柚皮,火腿,白果盛惠19.3蚊
 飯後果木瓜
 
夜點雪糕,榴槤雪糕.

手碗痛今早食粒消炎藥,到中午已經無痛,今晚食多粒,明天我諗應該全無事.

8 則留言:

  1. CYY 一 金寶叔治標不治本!應該去看政府醫生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過啦,有次覆診話佢知,又嘛比止痛藥,照埋X光添,又嘛係咁.
      今早完全無事LU,都係嗰句,藥可以唔食,最好唔食囉.

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈!都無榴槤味.蚊怕水好實用,用得著.

      刪除
  3. 街派的礼物都好實用。
    蟬鳴有時响起來也很刺耳,一隻鳴,隔離隻又响,好似一呼百應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,少可咁實用,登革熱利害政府宣傳呀,
      好刺耳,哈!耳鳴一樣,真係一呼百應,勁糟.

      刪除
  4. 蟬鳴茘熟~~如果多蟬叫都幾煩...有時行過樹下都怕佢痀尿....呵呵
    惠記套裝粟粉16.8蚊..我都買左諗住用來整紅豆羔,但我系第一次整..哈.希望成功.
    蘋果我都買左10隻見佢剛開箱,買D放佢同奇異果一齊等D奇異果快D熟....

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,鳴得好響,會疴尿?真係唔知道,好搞笑,
      老婆早幾日整過,學人不落魚胶粉,失敗咗LU,網上教應該欄唔到既.
      真唔知蘋果可以咁,又知多樣嘢.

      刪除