我的網誌清單

2015年6月17日 星期三

睡來唔錯,老婆放假,娛樂城下午茶,提前做節食餐飯.孖節食蛋糕兼榴槤.

昨晚11點鐘都瞓,一覺6點半鐘醒,賴至7點多起來,睡來可以,老婆放假在瞓,耳鳴依然輕微,鼻無事,早餐後8點鐘老婆瞓醒.
老婆早餐後,忙處理今晚煲老火湯,我就看電視,老婆搞掂煲落湯,又來搞衛生,祙完廚房續拖地,搞掂後又處理隻雞,做豉油雞.
搞掂一切又下午兩點半,係時候去食點嘢兼買餸,搭程車過市中心,過到娛樂城酒家經已兩點45分,每人食碗特價燒鵝瀨,蝦餃,牛腸同蘿蔔絲,坐咗輪老婆找數,盛惠87.5元走人.
 
離開娛樂城買餸,買有方包8.2蚊,芥蘭菜一斤6.4蚊,魚柳30.8蚊返歸.
返歸攰到C,響梳化又要攤番陣,老婆繼續佢今晚餐餸.
6點多鐘後生的陸續到,個仔剛日本旅行回來,買了些手信過我倆.
 8點鐘開飯,全部老婆主理,有豉油雞.
鹹豬手.
蠔是炆冬菇 .
 甜酸魚塊
蠔油淥芥蘭
 螺頭瘦肉湯

 人齊開飯6個人食.

 齊齊舉杯一團和氣.
 齊齊飲湯身體健康.
 
夜點爸爸節喎,咁就提前父親節,健康快樂.

 

 蛋糕後榴槤.

12 則留言:

  1. 係喎,你的耳鳴怎樣,好耐無聽你講過。是否季節性?
    你們的仔女好孝順。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔知點解?年頭1月最嚴重,睇耳鼻喉專科,做埋聽覺測試,報告好差,專科看過話無得救,都不用再看喎,見無得醫去排政府,咁就無理佢.
      跟住左耳鳴一輪,又走咗去右耳鳴,就係咁耐不耐轉來轉去,到5月開始一路路輕到+吓,現在無諗住佢就唔多覺囉.
      孝乜順吖,都無本事,唉!但求和和氣氣,個個健康,心滿意足.

      刪除
  2. 你老婆放假,過了很充實的一天,又飲茶,又搞衞生,又煲湯煮餸,金寳叔,你找到個賢妻良母呀!
    見你一家人好開心呀!食飽飯又榴槤,又蛋糕,但最重要一家人齊齊整整,健健康康。
    前天踩單車撞到的腳,好番未。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!昨日佢做晒,佢係好自覺做嘢的人,一齊食餐都好高興嘅,個榴槤擺多咗日太熟,無咁好食,只不過瘀咗些啫,無事.

      刪除
  3. 榴槤呀.....我只可以偷食小小,又系不能多食的戒嚴之一.....
    以前拍拖隻佬就買比我食.結婚後就話好臭,叫我關門系廁所先好食.唉......

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!睇你寫字,係一個好風趣人,做你身邊人一定成日會笑.
      食榴槤上癮,由其我老婆,我們一家都鍾意食.

      刪除
    2. 呵呵....唉.對住我隻佬唔知好嬲定好笑....

      刪除
    3. 係咁架啦,嬉嬉哈哈又一日,開心嘛.

      刪除
  4. 金寶湯,父親節快樂,一家人開開心心做節最happy~yman

    回覆刪除