我的網誌清單

2015年6月13日 星期六

N年朋友遠方來,商場下午茶,食餐聊天飯.

昨晚11點半鐘瞓, 一覺今早6點鐘醒,賴床7點多起來,睡來可以,昨晚食多粒消炎藥,左手碗已經完全無事,老婆已返工,留下字條叫晾衫,洗個面上陣網,掠妥衫食早餐.
上輪網10點多梳化瞓陣覺,12點鐘醒,上網交居要費手機36,電費530元,在交款其間N年朋友來電,說正入緊來.
朋友是義工,早前以經說過,將會今天到訪我條邨,有幾戶人家做家訪喎,到時會來探我喎?
記然入緊來?為有在家等候,原定1點多鐘去游水,為有唔去,誰知一等3點鐘,見等咁耐還未有消息,於是至電過佢,唉!總是無人接聽,無辦法,都唔理咁多,先過大圍買餸.
正前去攞單車時,N年朋友就電,說探訪完畢,正在乜樓下來,我話啱啦,我正在門口等你,下到來原來兩公婆都係義工,之後齊齊入商場下午茶,老婆加班放工亦趕到.
N朋友見面話題多多,原來兩公婆義工10幾年,又話獲過服務獎喎,今次個會指定來訪有4戶獨居老人,我話數未謀面,茂茂言?好有難度啵?佢話個會預備咗啲禮物,帶來給公公婆婆,佢哋好開心架,傾到唔捨得比你走喎,真係服咗你,有咁既心,比著我就難,朋友蠱惑傾兩傾,爬走張單去找數.
 
茶後齊齊街市買餸,朋友堅持要找超市,係都話買點生果喎,點勸都無用,為有帶他上惠康,老婆就街市買餸.
回家老婆煲湯,我就傾偈聊天,睇吓相,講吓當年,夜點煮飯,由於無乜準備,晨早至電放工老婆,斬了半隻燒鴨.
老婆買舊瘦肉煲冬瓜.
 

 
老婆淥油麥菜.
老婆外賣15蚊齍鹵味.
 唯一我煎的多春魚
 
 無餸飯四個人食.
朋友買的生果,
無所不談至10點多,送他倆火車站就拜拜.

4 則留言:

  1. 做過義工的朋友都是這樣,很客氣,獨居長者很悶,有義工來訪便會傾多兩句。我朋友也是義工,做開有條引,一做又做了幾年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦,投入咗便上癮,自己係老人當然知啦,

      刪除