我的網誌清單

2015年6月20日 星期六

端午節,腳痛消炎藥,修單車,大乜樂下午茶,無買餸,晚飯三人食.

昨日家居又改革,晨早整電腦遷出廳,又拆層板,個仔成3點鐘至來幫手,擒高爬低,無佢真係唔多掂,來到整組路遊器遷出廳掛貼天花,地方淺窄雜物又要搬來搬去,又要拆層板,足足整咗成日,到到晚我隻右腳板又痛起來..
 今早又晨咁早5點鐘醒,失眠瞓不返,6點鐘老婆起床番工,我都起來,洗面上網食早餐,腳痛依然,無偈,為有又啪粒消炎藥.
百無聊賴為有上網mytv看多集神的晚餐,看完看直播龍舟,又youtube看花千骨,看看吓瞓著,12點多啲個仔來電嘈醒,話佢知淘寶大把電視掛墻架買,20至30人仔有個,唉!個仔中晒毒,話大陸嘢信唔過,分分鐘成受不住跌下來,唉,吹漲,金屬鐵架點可能?至多買回來同心水有出入?咁價錢唔啱唔駛恨,有偏見無得講,賺晒我口水.
1點多鐘落單車場,由於單車場維修,要移走單車,移走單車後,見有部單車無人要,都幾個月無郁過,唔走就當垃圾清走,不如等我修修佢,用得唔好嘥,推回家條單車鍊銹蝕到梗晒,回家加點潤滑油才稍為鬆鬆郁得吓.
推回車場鎖好又3點鐘,老婆放工,雪柜大把隔夜餸,不用買無餸,叫老婆返來自己商場食大家樂.
大家樂揾好位,等陣老婆到,老婆少有要份細餐,我就米粉餐.
吃後行惠康,榴槤8.9蚊磅,又揀吓,結果又買隻4.9磅,36.6蚊,特價香蕉5蚊返歸.
 回家老婆公司,員工糉一隻.
今晚餐飯無買餸,清雪柜.
全部隔夜嘢,有榴槤殼湯,垃雜炒飯,煎糉子,鹵柚皮,垃雓煎蛋,肉碎南瓜.
開飯三個人食
. 
飯後果又榴槤


9 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈!我都係斷估咋,都係成隻拎起熬吓,如響即是離殼,代表熟,又聞吓個篤香就OK囉.

      刪除
  2. CYY - 金寶叔又話唔食榴槤住?甘快又買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!鬼咩,見佢8.9蚊磅,手多多拿上手又揀到,下次真係唔買,

      刪除
    2. CYY 一 可能明天又買!鍾意食就買啦!

      刪除
    3. CYY - 金寶叔腳仲有冇痛?有冇睇醫生?

      刪除
    4. 早兩日腳板拗痛,好番,今早輪到腳眼,痛得我用拐杖都唔掂,現在好得多喇.
      榴槤食得太密,唔敢食喇.

      刪除
  3. 金寶叔, 榴槤好熱氣的, 我隔日食左一次, 共食左2次已經喉嚨痛, 整整一星期仲好痛, 少食多滋味!

    回覆刪除