我的網誌清單

2015年6月25日 星期四

晨早醒,8天黑蒜,游水800m,食拮嘢,剪個髮,晚飯兩人食.

昨晚12點前都瞓,瞓至今早6點以經醒,老婆返工,瞓不返賴床聽耳筒,賴至8點鐘起來,一切良好,無噴嚏無鼻水,耳鳴依舊輕微,腳消腫中,洗面上網食早餐,辦事麻麻,量個血壓149/70-53差極?
8天黑蒜夠期,緊張時刻到,一開OK啵.


又9點半鐘,神的晚餐,看完梳化恰陣眼瞓,看吓電視又一個上午,1點鐘落場大雨,諗住都不用去游水,竟然大雨過後放晴,都係唔好嘥,夾塊麵包食,一於去游水.
過到池搞掂一切,2點鐘下水,一游500m,落起雨來,稍唞游多300m,夠數走人.
更衣搞掂一切3點鐘未夠,同呀王吹陣水,3點多啲鐘,老婆放工來電,相量下係都話要過大圍,咁就大圍吉野家等.
過到吉野老婆以經在等,每人食個飯餐,餐後見隔鄰理髮店,少有無人排隊,頭髮長長,不如剪個髮,老婆熬熬聲.
相金先惠,百達通付款50元,先進理髮,工具多多,後生仔快手快腳,好快剪完,望吓發覺唔多夠短?師父又換過件配件,又來刨過,話咁快剪完,剪來唔錯,新一派理髮,技術次要,工具緊要.
離開新派理髮行街市,大佬比落大把菜,不用買,係看吓有無下價魚啱買,可惜魚檔幾家都無開,可想而知?無嘢啱買便行惠康,特價16蚊買邊西瓜,之後櫻桃9蚊買磅方包,行經麥記見有位,又入去坐吓,同老婆每人食杯雪糕,攤唞輪wifi夠走人.

離開老麥,見個天落出幾粒雨,落襯唔嘢少?穩陣起見,叫老婆搭程火車,我就踩車回家.
返回自己街市,老婆買5蚊菜蒲,4.3蚊生菜返歸.
 回家由於家居改革在即,一摷柜籠底,驚人發現,失踪N年衫褲重現天日,N年Lee牌牛仔褲兩條,大話話10年以上.

寫陣blog唔覺成8點幾鐘,嗱淋煮飯,有生菜,洋葱,茄瓜,白豆角,菜蒲同雞.

 炒粒粒
腐乳茄子
生菜包
兩個人食.

飯後果西瓜.
 

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 14天試過,過晒火硬到石頭一樣,
      可能牌子飯煲唔同卦?
      包蒜我諗7天還好些,8天最底浸,以經有點乾添.

      刪除
  2. 黑蒜不是要15天出爐嗎?我又搞錯咗,無記性。
    現在很多快速剪髮,八達通付款,50元有交易,很方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呀,可能飯煲隻隻唔同卦?我上次12天最底浸硬過石頭,過晒火,今次8天OK,相信7天更好.
      係呀,傳統有洗頭有剃面嗰啲淘汰,年頭最後一次理髮,嚇C我,剃面比佢張刀出血,師父不紐剪開,咁耐無出過事,剃功了得,可能年紀老邁手震,以後咪搞,

      刪除
  3. 我爸爸幫襯街邊阿伯剪頭髮, 勁平, 25蚊, 齋剪, 好抵

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好多退休人仕幫人剪髮,收好平.重有好多街市有女人開剪髮,都係好平.

      刪除