我的網誌清單

2015年6月15日 星期一

游水掉耳塞,單車差點賴嘢,晚飯亂咁嚟,三個人食.

昨晚好早便瞓,一覺今早6點半鐘醒,賴床聽收音機,一代球王胡國雄喉癌病離世,享年66歲,無錯當年真係好好波,亦係當年足球高峰期,之後便開始末落.
起來老婆留下字條,晾椅套喎,洗個面上陣網晾椅套.,開埋個大後才早餐.昨晚炆米粉煲粥後遺症,無偈,早餐為有食粥.
上陣網又9點半鐘,坐定定神的晚餐,看後繼續上網,12點多鐘翻熱昨晚米粉食,午間新聞後1點多啲鐘去游水.
過到泳池1點35分,換好泳褲上到池,睇見啲太陽真唔想下水,實在超猛烈,無偈,此中都要游,稍熱身1點40分下水,原定計劃先游500m,游到475m突然感覺得唔妥,右隻耳突然清楚有聲,摸吓隻耳,大鑊,耳塞不見了,無偈,為有埋嗰25m上池揾吓,順便休陣息,沿池邊行一圈,嗰然在池中央,於是游去拾回,跟住游多300m湊夠800m走人.
更衣室沖妥涼,還未夠3點鐘,又同呀王吹陣水,3點多啲鐘老婆放工來電,我話剛捱了餐米粉,你回家食米粉啦,天氣咁熱早點返歸啦,餸等我自己買.
收線後踩去大圍買餸,沿城河邊一路向大圍踩去,去到簷底蔭涼位停低,整理吓個袋,跟住有兩番妹同個華籍男仔停在前面,同樣是休息,大既是國際學生卦?跟住我就起行,踩至不久,三個就超越過我,個男仔就最後,我就跟住佢,一路踩到沙田公園正門,過咗正門便是好斜好斜落行人隧道,李麗微吖?條衰仔突煞制急停,誓估唔到佢停,煞不切住制,微紐呔就隊落佢車頭門呔度,車翻人扑,差點扒地,雙手以經摸到地,中兩野挨響壆邊,驚暈未定,望吓自己身體,條靚仔猛咁說對不起,又話自己單車初學,大佬你有乜理由突然煞停,望勻自每處,好彩無瘀無傷,獨係手指甲差點反甲,好彩手指甲剪咗,以前就C硬,指甲反硬,血淋淋都似?指甲以經有撞擊過跡,一條白痕.
有驚無險過到大圍,行轉街市魚檔,無魚啱買,便過馬路對面街市,又遇見街坊盧,又講吓股經,今日跌成4佰多點,牙痛咁聲,買完餸嗱淋返歸.
實在太熱,返到歸飲了幾杯半凍水,買來有麵包9蚊,蒜頭三串8蚊,紅蘿蔔兩支5蚊,茄瓜兩支5蚊,豬扒4片14蚊.
今晚餐料有南瓜,生菜,紅蘿蔔,茄瓜,鹹蛋,雞蛋同煙肉片三塊.
 生菜約1蚊,茄瓜1條2.5蚊,紅蘿蔔約0.5蚊,南瓜半個約2.5蚊,雞蛋3隻3蚊,鹹蛋1隻2蚊,煙肉4.5蚊
 

  

 鹹蛋煮南瓜
 三個人食,今餐約16蚊
 飯後果橙



13 則留言:

  1. 那球星我睇報紙是死於喉癌,吾知那份報紙啱。
    昨晚食粥炒粉剩得多,你早餐中午也未吃完,老婆放工也要繼續食粉。
    單車意外無受傷就好,指甲括花少事啫,最怕跌親手腳就手尾長。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,喉癌至啱,哈!樣樣啲撈埋好多,粥就剩碗咁多啫,米粉就多囉,單車慢踩都安全嘅,好在指甲剪咗咋,唔係就反甲就大鑊,我都估唔到無事,我對玻璃手一碰就瘀,好在無事咋,唉!老人家唔同後生,我哋跌襯手尾長,要時時警剔自己小心.

      刪除
  2. 我中學時代學校水運會,請佢來頒獎。我班際賽贏左,都同佢揸過手映過相。但昨日摷一大輪都搵唔返張相片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢小型球底,係好紐得,好波就無可否定,童年窮過鬼,係靠踼波出式至有今日,5,60年代全部都係,邊有今日咁多栽培吖.
      我同佢年紀差不多,佢之後足球都玩完啦.

      刪除
    2. 我都記得,佢插花好勁,不過就出名玻璃頭。香港足球睇埋佢,鍾楚維,尹志強,陳發枝就唔駛睇了。

      刪除
  3. 北角蘇浙護整牙平,手工好!金寶叔可以考慮下!CYY

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?蘇浙唔係學校咩,有牙醫?60年代我曾同蘇浙中,小學裝過個招牌.
      多謝報料,紀錄住先.

      刪除
    2. CYY一是慈善診所,中西牙科都有

      刪除
    3. 剛啱網上摷過,同工聯會一樣,乜醫療都有,明白.

      刪除
    4. 多謝先,暫時未須要住,我不紐脫牙都係工聯會多,都好平,電話預約,都要一頭半個月架,
      我也有個侄抱在圳深牙科做,都好多選擇,現在棚牙還可應付,食嘢係有少許困難啫.

      刪除