我的網誌清單

2015年6月18日 星期四

睡來尚可,游水800m,失敗區議員,呀樂下午茶,按摩椅,晚飯5人食.飯後又榴槤?

昨晚12點多啲鐘瞓,一覺6點鐘老婆閙鐘響醒,老婆番工,賴床6點40分起來,老婆又留下字條叫晾衫,洗個面晾埋啲衫,百無聊賴上網摷吓歌仔,又摷到隻歌仔,幾好聽.
摷完歌仔食早餐,搞掂埋一切事務繼續上網摷料,原來隻歌仔係套大陸劇,於是乎睇吓乜料,原來部神怪片,睇咗些少又幾吸引,又睇吓能否留得住我?
https://www.youtube.com/watch?v=w0UTChUCFRk
 
 又9點半鐘神的晚餐,之後上吓網看吓電視又1點半鐘,又去游水,過到泳池1點50分,更衣室換妥泳褲,上到池犀利,陽光勁猛,稍熱身下水,短短幾步腳到泳池,都熱到頂不住,雞蛋都煮熟.
2點正下水,陽光超太猛,快刀斬亂麻,一口氣游晒佢,不停地捱佢800m起水走人.
更衣室沖完個涼,離開泳池3點鐘,老婆放工來電,我話天氣太熱,無謂過大圍,不如返歸啦,橫掂委員會有糉要攞.
返回自己屋邨,委員會攞糉,唉!好失望,丁咁大隻奀切切,條糉繩重甩甩漏漏吊吊揈,登記時電話問過,話每戶兩隻?現在又話係一隻,無錯係寫明乙隻,可能當日我聽錯啦?啲義工老人家多,似乎無乜禮貌,老一脫即係老一脫,撇開政治來講,服務此中不及年青啲民主派,義工後生啲,笑容啲恭敬啲,禮貌確係有數,自從本區民主派當選,確係做咗好多嘢.
喱隻糉係老婆叫我登記,嗰日朝早至電無人聽,再睇清楚單張,才知道乙隻咁大把,其實我都放棄,誰知下午成4點鐘才覆我,就係咁我才登記咗,經過今次咁既小恩小惠,下次都咪搞我,選舉靠群眾,咁態度點會有人支持呢?

攞完隻奀切切,老婆落來大家樂,唔太肚餓的我,就食個23蚊餐,老婆就鐵板烏冬餐30蚊,無耐個女又到,買餐後才發覺易嘗錢,累積到成百蚊,老婆還是矇查查.
茶後又行惠康,個女要盒芝士威化14.9蚊,昨晚榴槤太熟,唔過癮,一於又整隻10.9磅64.2蚊,特價蕉6蚊,街市買條涼瓜5蚊,瘦肉25蚊返歸.
 今晚餐料有南瓜半個2.5蚊,昨晚榴槤殼,罐頭豆豉鯪10蚊,涼瓜5蚊,瘦肉25蚊.
 
隔夜雞一兜.
 爆雞
 肉碎煮南瓜
豆豉鯪魚煮涼瓜
 蜜棗榴槤殼煲瘦肉
 


 
個新抱買咗張咁嘢
 
新C坑果然銳得幾係吓.
飯後果還是榴槤.


10 則留言:

  1. 呢輪食榴槤食得好頻密,昨晚一個,今日又嚟,吾係熟D香D咩,又會話食得吾過癮。
    不過,個殼用來煲湯,又幾經濟實惠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!係呀,唔買喇,睇個人啦,太熟會苦味,咁多人食,一個好少粒咋,個湯幾好飲架.

      刪除
  2. 父親節收到新玩具呀?你好似坐得好舒服喎。糉大細無所謂,是心意呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!不是買比我的,拿走了,新C坑到時嘛又棄響度.
      不是這個問題,禮物是小,代人接物最緊要,禮貌誠懇,你係義工代表個黨宣傳好緊要,

      刪除
  3. 嘩...又榴槤.~~
    尋晚系恵記見到減價的$20都有3大粒,好想買...隻佬見我拿住,扁哂咀,話等佢瞓左先好食..嗯...最後都系忍手...買左金奇異果,+隻特價$7蚊皺皮蜜瓜,都好甜....健康D...呵呵

    回覆刪除
  4. 這個榴槤真係好多肉, 啖啖肉, 正

    回覆刪除
  5. 不是累積到成百蚊,是大家樂回贈100元,上一次錯誤寄錯個人資料上網

    回覆刪除