我的網誌清單

2015年6月27日 星期六

晨早就醒,瞓得差,九唔搭八清潔工,有睇無賭馬,大乜樂下午茶,晚飯兩人食.

昨日家居改革,做到隻野咁,出埋編blog成12點鐘至瞓,一覺今晨5點半鐘醒,去個所回來就瞓不返,捱到6點鐘,老婆閙鐘響,看來都係瞓不返,為有孖住老婆起來,老婆返工我上網.
上陣網食埋個早餐,辦埋大事,還是8點鐘,百無聊賴不如落街行吓,攞埋門口個棄柜爛板,一次拿不清,剩下幾塊膠板留下次,廢板掉去垃圾站,然後圍住屋邨行個圈,太陽初出,天氣好熱,兼夾唔夠瞓,行得好辛苦,行個圈返回商場坐.
又熱又辛苦,坐咗好耐才返歸,回到自己層聶堂,見我啲膠板走咗出聶堂,邊過咁多手拿出來,陷我不義,於是續塊用腳屈碎,諗住拿回屋企放垃圾筒,誰知個清潔工拖住個垃圾蘿到,佢話以經杪低,等陣用車仔推走.
原來係你拿出來,我話我做人好公道,會自己拿去垃圾站,不會好似別人靜雞雞,大大座傢俬推出聶堂,四個大字,以為同情吓佢哋做事辛苦,誰知佢話我對水鞋好貴,驚篤爛喎,大概見我用腳屈碎,佢諗不到卦?唉!我都費事講,張碎膠板掉落佢垃圾蘿走人.
回家實在太累,今日都係唔搞嘢住,笠個耳筒在梳化瞓陣,一瞓11點多鐘,上陣網又12點半鐘,番熱昨晚隔夜湯渣食,星期六跑馬,索性留響企賭馬.
睇了好幾場,硬係唔識賭,睇吓睇吓又3點鐘,老婆放工,話樓下大家樂喎,好.
大家樂每人食個餐,坐咗好耐才離開,返歸前買舊豆腐4.5蚊返歸.

回家黑豆浸醋食光多時,係時候炒番啲浸米醋.
 搞掂黑豆浸落醋,又來今晚餐飯,有鹹雞髀一隻,洋葱小許,豆腐一件4.5蚊,大佬的青椒數隻.
 一於剁碎做兩樣.
 
煎釀青椒.
 煎釀豆腐
 開飯兩個人食,唉!誰知老婆無撳煲制,搞到越夜更夜食.

4 則留言:

  1. 你老婆都好多蝦碌野,以我記得煮飯都不是第一次吾記得撳制。
    出門旅行又不記得八達通,和我的烏龍不相伯仲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係鬼咩,我洗好米放飯煲,佢卦住上網無撳制,到煮好才發覺,哈!又要等囉,夜煮更夜食.

      刪除