我的網誌清單

2015年6月5日 星期五

廣源邨探老友,晚飯兩人食,飯後果榴槤.

昨晚11點零都瞓,一覺今晨6點醒,老婆返工,百無聊賴聽收音機,賴床到7點半鐘起來,上輪網弄早餐食,辦妥事務看電視,9點半J2神的晚餐.
看後好想去石仔嶺探戰友,諗吓咁遠又懶行,終於坐定定繼續看電視,今日泳池清潔,無得游,諗吓?不如近近探另戰友,戰友深居簡出,電話諾實,於是上廣源邨同他一敍.
上到去聯絡後,在鐘樓下等,在等期間見有人帶隻雀在鐘樓下玩,隻雀甩晒毛,主人放佢石櫈尾,佢係咁雞咁腳行回主人度,就係咁不停行了數轉,無晒毛光禿禿,問聲主人是否鸚鵡,?佢話係,何解甩晒毛?但就無答我?
等咗好一陣,戰友到,戰友身廣體胖,生活日夜癲倒,夜間看電視,日間瞓到中午一兩點鐘,然後下午茶買餸煮飯,跟住看電視至深夜,咁就一日.
戰友炒飯餐飲咖啡30蚊,我就义燒米線餐飲奶茶,朋友常客,待應都熟晒,連同茶客都熟絡,見面便坐埋一堆,聊天吹水.
同戰友講好耐無探石仔嶺探戰友,本來今日想去,但又懶去,睇過下星期去走趟,若果得閒一齊去吖?佢話又要煮飯,睇過先喎?好,下星期你若去,就早日通知我?戰友越來越矇查查,連自己條綠van線,有長者優都唔知?
 
茶後陪戰友行轉街市,街市菜價都唔平,節瓜唔靚都賣到10蚊斤,我街市才4.8蚊斤,行轉街市戰友乜都買唔到,聽佢講啲新抱好擇食,話好多嘢都話唔食,聽佢數出來,牛又唔食,瓜菜又話寒涼,齍食菜芯喎,可想而知食得幾窄?
日日忙著洗衫,煮飯,買餸,又煮又買又洗碗,曾經一次食過一次飯,後生的吃後,真係拍吓屁股,唉!做壞個開頭,習慣成自然,當個老嘢係應份?
你難買餸時,我都要走,途經見一棵大樹菠蘿,真係密佈滿樹?
 
返歸都5點鐘,夜點煮飯,老婆放工買咗芥蘭菜7蚊,青瓜兩條6蚊,雪柜料魚卵約5蚊,鹹雞1/4隻約6.5蚊.
 
1/4鹹雞蒸熟,老婆話攤凍整手撕雞喎.
香煎魚卵.
食埋些少隔夜鹹雞
灼淥芥蘭.
 兩個人食.
飯後果早日榴槤.

榴槤後老婆睇得肥媽多,話煲湯喎?睇吓點?


9 則留言:

  1. 回覆
    1. 都少食喇,太貴,一個稍大都要5,60蚊,今年第二次食咋.

      刪除
    2. 我星期日在吉豬買一個金枕頭80 蚊, 好甜剛熟好好食!!!! 我都係好喜歡食榴槤的........................................

      刪除
  2. 從廣源邨可行去大埔海濱公園,不知你有没有去過?
    我見你上次探戰友,他的思維也清晰, 只是行動不自如,趁他還知价你是誰去探他還算有点意義,到他不能認知你,去了探他等於無去,做人真唏噓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知喎,行山少之又少,對腳唔掂,石仔嶺戰友,時不時都傾電話,思維無問題,接電話都叻咗添,都個月無探佢,睇吓下星期會去睇吓佢.
      好多60零都老人痴呆架,佢應該有排未到呆嗰隻,好清晰.

      刪除
  3. 我都睇肥MA, 好好睇, 煮得都簡單又好笑, 同阿6號鬥咀, 我日日要追睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,老婆睇多,我間中睇吓,係有啲料,好過呀蘇嗰啲,幾百蚊煮個餸,白痴.
      太多飲食節目,討厭,又其金剛小儀,唉!轉台.

      刪除
  4. 我久唔久都有睇肥媽,佢d幾十皮野有機會煮到,真系唔似阿so果d又唔識煮又鬼殺咁嘈,介紹隻成千銀外國雪藏雞,真系笑瓜人~yman

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,肥媽係有兩手,用材料有點新穎,又唔貴,啱一般家庭囉.
      哈!嗰條大聲夾無準,又唔知點解咁多喜歡睇佢?怪?

      刪除