我的網誌清單

2015年6月8日 星期一

睡來滿意,鼻水初現,游水700m,老婆加班,大圍買餸,晚飯兩餸二人食.

昨晚累得我C,武則天開始冇耐,以經頂唔順,要上床瞓,一瞓今早7點鐘醒,賴床近8點鐘起來,少可瞓得咁晏,洗個面打兩個噴嚏,鼻水湧現,眉心貼杞子好一段日子,鼻敏感無咗,今早出現鼻水,大佬千奇咪來過.
上陣網早餐,辦妥一切事務,又9點半鐘,看電視神的晚餐,看完芝芝坐坐上吓網,又一個上午.
中午兩塊麵包夾昨晚啲手撕雞食,到2點鐘,無無聊聊又去游水,執好游水嘢,過到源禾路泳池2點半鐘,泳池門口個BB池,BB媽咪玩得開心.

陽光相當猛,稍熱身嗱淋下水,一游500m,上池有遮蔭櫈坐,泳池越來越多人,真係好唔想再下水,但又唔甘心,決定下水,游多200m都係走人.
離開泳池4點鐘,過大圍買餸,行轉街市,無乜好買?買有木瓜三隻6蚊,方包一磅9蚊,瘦肉一舊10蚊.
今晚餐料有買咗無食京葱兩條,瘦肉,鹹蛋,同魷魚.
瘦肉魷魚剁爛,分兩餐,京葱切散炒肉碎,鹹蛋就蒸肉餅.
 
鹹蛋蒸肉餅.
肉碎加辣炒京葱.
 
兩個人食.
 飯後果木瓜

4 則留言:

  1. CYY 一 金寶叔都有成個月冇食鹹蛋蒸肉餅!手撕雞夾麵包未食過!神的晚餐現做緊第幾集?我今晚看了一集!面具廚師幾特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你記住我食過乜?夾麵包用乜都得啦,無呀,都無理佢幾多集?好睇就睇囉,矇面廚師段好牽強囉,麻麻啫,好欣賞啲配音,對白配得好囉.

      刪除
  2. BB是媽媽的命根寳貝,BB開心媽媽當然開心。
    你蒸肉餅,是不是肉餅放在碟,蛋黃在上,最後倒下蛋白便有始效果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好曬囉,我都嗱淋游完走人,
      係呀,蛋白易老,要分先後落囉.

      刪除