我的網誌清單

2016年9月6日 星期二

中山順德兩天(2)下,網絡之大遇網友,陳村花卉世界,倫教糕,毋米粥,

2016年9月2日 中山順德兩天(2)下

網絡之大遇網友,陳村花卉世界,倫教糕,毋米粥,福田口岸.

13:00離開黃媽媽私房菜,
50分鐘車程來到所謂景點的陳村花卉世界,

來到這裡,只不過方便一吓,突然有人問句?你係咪金寶湯呀?當堂打咗個突?金寶湯?有點愕然,又會有人認識我?網絡咁大,咁都遇到?朋友好熱情,一 點不覺陌生,好好傾,能夠認出我,應該都係雅虎年代?問佢有無留過言?佢話無喎,咁就要留吓言LU,傾吓blog既事,又講及我健康,真係好多謝佢關心,好開心.

聊咗好幾句,老婆唔聲唔聲係咁同花鬥靚,




看過方便過14:20,離開時眼見遠處,又一偏灰矇矇,似乎大雨又將至?係時候上車走人.

車行大約40分鐘,大雨終於殺到.

15:15分來到下午茶地方倫教糕,雨勢依然大著,

團友排排坐,先來個白糖糕,吃過後等咗好耐,上次來時還其他糕點,唔通今次就係咁多?

稍後原來還未出爐,

還未吃完,團友以經急不及待試食,跟住爭相購買,該團團友特別爽手買嘢.

突然有人質包嘢過來?原來網友,唉!真係唔好意,盛情難卻,為有連聲多謝,金寶湯真係多人鍚,咁有誠意,當然拍張照留念.
其實遇上,能夠叫聲金寶湯,以經好開心.

16:00離開,繼續向堔圳進發,雨就繼續下,

16:50來到虎門橋收費站,團友鬆鬆又繼續回程,

繼續下雨,


18:30進入羅湖區塞車,行車極緩慢,

緩慢下19:00終於來到我們尾餐晚飯,毋米粥.
餐館好大,可能非假日,客就少啲.

毋米粥底一鍋,坐定定.

 料就放埋一邊,
先來些熟食,陳村粉,
煎蛋角
煎焗魚腩
炒豆角,
炸鮮奶
薑炒飯同炸麵.
 
食輪小菜,待應來處理火鍋,料要順次序而下,全程由佢來淥,佢來分配.
首先是蜆,
跟住魚片,
到最後落肉丸同雞肉,
整圍枱個個都食光炸麵,係我倆留到最後,浸粥食,哈!有團友話C蠢,又厚又韌,才知浸粥食,其實與香港炸麵有分別?香港的較薄較脆,佢就同隔夜硬豬仔包一樣.
飽飽後20:07離開毋米粥.
由於距離福田口岸較近,堔圳灣就要下一站,
半小時車程20:34來到福田口岸,就係咁結束我們中山順德兩天之旅.
返歸21:50,買來薑兩包10蚊,羅漢果花一包7蚊.
多謝網友送的花生糖同合桃酥.
中山順德之旅.

8 則留言:

  1. 又會同團二日, 第二天才打招呼.
    你今次二天團也落了幾次雨.
    感覺粥火鍋每樣幾片, 大食D都唔夠飽, 不過, 匯景很少團是食埋晚餐才返.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知呀,
      落雨算好彩,落襯雨都係行緊車,毋米粥淥既料係少啲,不過還有其他.
      回程有餐食,都好多架吓,我試過幾次.

      刪除
  2. 若果有日我o係街遇見你,都一定會同你"相認" , 叫聲金寶叔, 不過唔知到時你知唔知我係乜水呢? 哈哈!

    回覆刪除
  3. 食物算ok啦,又唔係收你好多錢,仲想點?未食粥前黎果幾碟都食到半飽啦。

    回覆刪除