我的網誌清單

2016年9月4日 星期日

睡來尚可,投票日,早餐大乜樂,投票矇查查,整日在家,投票後茶,晚炒麵3人食.

昨晚12點前都瞓,一覺今晨6點以經醒,瞓不返,諗住笠耳筒,又忘記放枕邊,就係咁半賴半瞓到9點鐘起來,老婆還在假以瞓醒,我就起來拍著部腦,洗面番熱木耳漿上住網食,老婆亦起來,梳洗完,我話早餐無麵包喎,點呀?唉!都係費是整,落大乜樂食啦,以經10點19分,量個血壓149/79-55嘩?又會咁高?唉!唔理落大乜樂早餐.
嘩?經已10點幾鐘,都咁多人?吧面攞餐排到出門口?幸好有張4人單邊對號位,問聲年青人,好有誠意說無人,坐下老婆去買餐及輪餐,我就四圍噩,嘩!小妹妹都攞老人牌?昅吓佢先,有5個人兩小孩一老人家兩成年人,唉!咁都出黃牌,老婆陸續餐到,唔該老婆.
 
吃過早餐,份餐夠大份,三文治為有留下,等陣帶返歸,咁啱同座街坊入來,頭噩噩的找位,我就話就這裡啦,位街坊同佢老婆就熟,佢就點頭之交啦,因為早兩年見佢老婆不時在大乜樂,滿場飛的替街坊攞餐遞餐,我就按佢個花名叫呀四,個名只係我同老婆溝通.
坐下少不免傾兩句,嘩?一傾好多嘢講,講佢啲後生輝煌史,又提到甘廼迪遇刺60年,由於遇刺嗰時我正出來做事,依稀記得係64年?但佢好堅持60年,於是即時手機搜尋吓,比過佢睇係63年事啵,哈!佢都係話我錯,見佢咁堅持,我話或者係啦?我都學會,凡事講咗算.又講佢啲孫點點?嘩?原來孫都廿幾歲,問佢一句,呀四點呀?大鑊沖口而出,立即轉口,太太點呀?無嘢呀,等緊佢來食早餐,原來早餐佢已經吃過,買的是佢老婆食,由於還未到,等她到來才去攞餐,怕凍咗喎?真係恩愛夫妻,後來佢太太到,先生就排隊攞餐,好嘢76歲人還是襯力襯為,呀四話,我都係自己攞餐架,唉!我話你就唔好喇,餐到佢先生打點好一齊才離開,同呀四傾兩句,最近什少見你下來,佢話行動遲緩,懶得落來喎?.唉!呀四以經今非昔比LU.
我兩公婆都要離開,今日投票日,我都無興趣投,上次區議會以經無投,現今香港搞到殺父仇人一樣,一場一場的廝殺,真係無眼睇,想起國家興亡,匹夫有責,又走過去投票站望吓,自從宣傳以來我都無真正了解過,站內望吓?單章立立亂,都係唔明?

同老婆行出遊樂場,手機去了解吓,見到剛才個出黃牌少女,正同個小孩嬉戲,原來廣東話未掂?唉!大部後生都唔知出黃牌原意,又可能老人家教路卦?手機螢幕太細難了解,都係返歸摷番啲單章了解吓.
回家12點鐘大鑊件三文呢?肯定漏響遊樂場,叫老婆幫忙去攞番,12點鐘華月傳,老婆返來話無喎?唉!算啦,看完華月傳,老婆口口聲聲話唔投票,我就解釋過佢聽,國家興亡,匹夫有責,老婆還好還聽我勸,續一解釋嗰佢,邊範打邊範,總算打動咗佢,等陣一起投票啦.諗住個袋摷紙巾啦,哈?大鑊了,件三文治在袋內,哈!又勞煩咗老婆走一趟.
 
寫咗好一陣blog,兩點多個新抱出門,原來放假,今晚兩個都不回來晚飯喎,同老婆齊聲說好,又會咁啱.
寫輪blog又3點鐘,同老婆落街行吓,順便投票,我就帶埋件三文治落去食算,老婆話留番早餐擺啦,睬你都儍,落到去先投票,搞掂又走進大乜樂下午茶,老婆要個雞球炒麵30蚊,哈!六粒炒麵加檸水就真,我就自攜三文治,唉?食完真係唔多夠喉,又叫個西多餐22蚊.
 
 吃過坐夠,又走上惠乜行超市,柚子兩個21蚊,方包9.6蚊同特價香蕉5蚊,跟住走來最涼快地方坐,原來這裡才是呼籲戰場,各政黨你咪我又咪,

 坐夠樓下街市買5蚊菜心返歸.
 
回家6點半鐘,同老婆各自上網,越上越過癮,搞到飯都無煮,成8點44分,
 
求其炒個菜,
 
炒幾個麵, 

又成9點幾鐘開餐,3個人食.

2 則留言:

  1. 如果香港個個好似你咁有耐心教身邊人投票,香港真係有救了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 就響樓下方便,哈!遠要排隊真係唔鬼投.

      刪除