我的網誌清單

2016年9月8日 星期四

睡來唔錯,屎坑制作,新BB煲運作,老婆柯打煲落湯,房署報定案,樓下下午茶,沙田街市買餸遇見佢,晚飯齊人食餐飯.

昨晚揾吓歌仔,攪埋條旅遊片,差不多12點鐘至瞓,一覺今早近8點鐘醒,睡來唔錯,賴床近9點鐘起來,老婆又留下字條叫晾衫同煲湯.
洗個面晾衫,大量衣服無太陽都幾麻煩,新抱剛巧番工,好不容易晾妥,番熱木耳漿食,上網寫下今早事,搞早餐同時洗淨個新BB煲,煲我第一煲水.
早餐無麵麥包,依然皮鮮奶,淥個麵食算,食過藥,量過血壓121/67-58,手機辦大事,昨晚條上節,順便搞埋下節,辦妥大事,條片上埋youtube又11點鐘,

上陣網12點鐘,看電視,羋月傳.
兩點鐘老婆返,打點好一切,兩點多鐘諗住過沙田中心食嘢兼買餸,誰知個仔放假蒲頭,咁就樓下食大乜樂,個仔還未梳洗,我同老婆就先行前去.
由於廁所個蹮踿窗,整條窗撐銹蝕斷咗,又窗較銹蝕到關不得,本來不修無妨,唉?但有乜差池就無謂,都係入房署報定案.
房署登記好就大乜樂,老婆依然炸雞髀餐25蚊,我就熱狗餐25,無耐個仔到,又炸雞髀餐加個火腿通粉31.5蚊,合共又81.5元.
吃後田雞過河,各有各撐,同老婆就買餸,搭程車過沙田中心,沙田街市68蚊買斤基圍蝦,瀝源燒臘買隻豉油雞68蚊,行回街市門口,就遇見佢謝票,在場有人咒罵,亦有人捧場,

看陣熱閙,貢上卜佳買隻哈蜜瓜16.9蚊同方包9.2蚊走人,返回自家街市9蚊買個生菜返歸.

回家4點半鐘,老婆處理今晚餐餸,我就上網寫今日blog,
寫輪blog看輪youtube,8點多鐘啲友陸續返到,人齊開飯,飲碗靚湯,齊齊健康.
 
有灼淥生菜,蠔是炆冬菇,白灼基圍蝦,外賣豉油雞,老婆靚湯.


 
飯後果哈蜜瓜.


10 則留言:

  1. 最近未來女婿黎得密左播, 係咪好事近呢?
    我唔鍾意長毛, 但又有D人話佢做倒野喎O 唔鍾意佢係因為, 我覺得佢只係一個玩逃學既學生,開會十幾分鐘, 佢又抗議, 之後被逐出去, 咁唔駛捱尼個咁悶o既會啦! 若果佢肯坐定定盡番佢既責任,聽哂其他人up乜春之後再抗議, 我覺得咁先算合格囉! 哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!都唔理LU,同政治一樣,隨波逐流,將來點嘛就係點囉.
      嘥氣,咁明朗化,重駛諗,來去得兩個局面,(一)打倒共產黨,(二)捍衛祖國.
      選舉你都睇見,温和派全部瓜直就知啦.

      刪除
  2. 如果個議會,無這些議員就沒有人敢真正發聲,當然,我不認同佢地扔嘢的行為

    回覆刪除
  3. 今晚年未來女婿也來食,人齊更加開心。
    換水煲後,第一煲水煲成點,水滾後BB声响嗎?
    買不成盤菜,餸菜都很豐富。哈蜜瓜甜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你感覺啫,是但啦,既來之則安之.
      係幾好既,係個蓋兩口羅絲,單薄啲,小心用囉,睇吓撐得幾耐,到時甩另想辦法.
      真係唔想煮,個瓜都甜,但唔夠上個綠色個甜.

      刪除
  4. 又到中秋, 又係團圓的時候!

    回覆刪除
  5. 做節喎!人齊食最好心~yman

    回覆刪除