我的網誌清單

2016年9月10日 星期六

睡來麻麻,落大雨,整日在家,下午茶樓下,晚飯5人食.

心在福中不知福,個女就係咁,夜晚餐飯又唔打鑼又唔燒砲,以往買餸前會問吓,後來我都懶問,所以每餐飯我都例煮多少少,預佢失驚無神回來,有些冷飯等佢選擇.
昨晚剩下些少粥,咁啱回來佢有得食,吃後碗煲放星盆浸著,入廚幾廿年的我,又點會唔知佢番熱會黏底吖?個老母有點心急,其實飬女咁耐,唔知女心肝咩?倒頭來又嘛個老母洗.
老母多口講句,重唔洗埋啲碗煲?呱呱嘈係咁閙個老母,話你知唔知個煲要浸架?點洗呀?連續不停係咁鵝,做女語氣都唔駛講?連個細佬都睇唔過眼,叫住重講?才慢慢收口,唉!習以為常,我都懶理,話佢又如何?幾拾年來都係咁?會聽會改嗎?人家講無錯,老母等如家裡一個女佣?望吓個鐘11點鐘,我都懶得理你,上床去瞓.
哈蜜瓜效應,頻頻起床要夜所,大約瞓到今晨6點都醒,瞓不返為有耳筒待候,歌仔下矇矓到7點多鐘,轉聽收音機,賴床8點多才起來.外便整個天黑晒,洗個面處理好,曬晾緊的衫,番熱木耳漿食,上網寫下今早事才早餐,餐後血壓124/75-58,食過今早藥辦大事.
完事後就今日事上網,看陣新聞便youtube,11點多鐘o隆o隆巨響,嗱淋關窗,好大雨呀?

12點鐘看電視羋月傳,悶咗粒鐘,望吓出便,雨繼續下,大條借口不用去游水,繼續響企等老婆返.
1點多鐘個麻煩女返,兩點鐘輪到老婆返,帶有水晶梨同月飯各一個,話大會送過員工喎?回來老婆就例牌上網遊戲,兩點多鐘個女忍不住叫去下午茶,老婆才願關機起行.
大乜樂每人食個茶餐,老婆25我23,個女就30蚊,

吃後行轉惠乜,收錢條排到七彩,嘥氣,無買嘢走人,街市買咗個洋葱3.6蚊,芥蘭6.4蚊,莞茜6蚊返歸.
回家4點多鐘,老婆繼續佢遊戲,我就看電視兼恰眼睏,6點半鐘新聞後煮飯,
8點05分開飯,有隔夜蠔是冬菇煮芥蘭.

子薑煮豬扒.

南瓜蒸水蛋.

隔幾夜的蝦米池,

5個人食1夜返留飯餸.

飯後果水晶梨,稍後食我今個中秋第一次月餅.

6 則留言:

  1. 仔仔有咁既反應幾好喎! 應該以後唔會再激你啦!
    胃唔舒服亦未必係個胃有大事既! 今日有無好轉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!心係有既,不過方式同態度啫,算啦,都咁大個人,無期望,哈無失望.
      係個胃消化唔掂,都係差唔多,由其中午餐,哈!今日肚餓重大大啖.個零鐘後吞口水都壓住壓住,

      刪除
  2. 其實有一件廚具好似叫絲擦,圓形無柄的,用佢來擦煲濃了的煲底,不用浸,已可以擦亁淨。或者個女小時也習慣不用做家務,已養成習慣,有呀媽幫手執手尾。
    你份下午茶不是雪菜米嗎?可以轉火腿通,呢個餐最抵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以經好好多,以前十指不沾陽春水,而+叫做肯洗吓嘢同煮嘢,以前乜都係個老母做晒,你講啱細時乜都慢過人,食飯慢讀書慢,嘛不用佢做家務,咁就到現在囉,
      我哋間可以轉通粉,老婆愛吃米粉,我就通粉多,哈!扺食,無料呢,幾條火腿絲,少許練奶搽包,係杯豆冰叫做貴啲囉.

      刪除
  3. 回覆
    1. 有日在大乜樂,聽見個呀婆講,送月餅嘥錢,現金好過喎?我一人一盒都好幾盒,其實有乜好食吖?

      刪除