我的網誌清單

2016年9月13日 星期二

買水廿多元,睡來還可,整朝上網,游水600m,食拮嘢,唔駛咁嘛?,麥記雪糕,買廁紙,晚煲粥煎薄罉兩人食.


昨晚出埋編blog,10點多新抱返,11點新抱開飯,個女又返,話未食飯好肚餓,(係佢話不吃)摷啲餅頂肚先喎,誰知有餅無開水,好口喝唔掂喎?要落街買蒸漏水喎,個新抱搭單都買支,結果個女回來,新抱話水唔係嗰隻,新抱說算啦,結果個女又落街買過,一大兩細成廿幾蚊蒸漏水,唉?我都唔識講?費事睇走去瞓.
唉?健康上腦我無偈?事原鉛水事件發生後,我以經用我極限,將水喉接駁換過,做咗兩日CC吓,個女懶健康同新抱相量下,買咗個濾水器,自煲佢倆個飲,由於過濾慢過萬金油,我睬你都嘥氣,懶得去等,就係咁佢哋飲佢哋煲,我飲我的,飲唔飲適隨尊便.
昨晚一覺今晨6點鐘醒,瞓不返為有耳筒歌仔瞓,矇矓下到7點多,聽歌聽出癮,一賴成9點鐘才起來,著電腦洗面搞早餐食,量血壓137/75-55,上網寫下早事,食埋木耳漿辦大事,搞掂一切又10點22分.
繼續上網,上輪網又12點鐘新抱蒲頭,原來放假要淥麵食喎,問我食否?我就話免啦,看羋月傳,看至1點鐘,我就執嘢去游水.
過到池1點34分,更衣室搞掂一切,上池稍熱身,1點52分下水,一口氣游300m稍唞,再游300m湊夠600m走人,更衣室搞掂一切,至電個老婆,說今晚得我倆個食,但要買廁紙,咁就大圍食拮嘢兼買廁紙喇,同呀王吹陣水便過大圍.
過到大圍拮嘢,老婆還未到,咁就揾掟位等老婆,坐著有人4人枱,但眼見有張4人枱人走,環顧一吓4週,見無人爭,咁就過去啦,誰知行到近時,有個女人好快,好大動作的放下個袋,嗱淋得落張櫈,好明顯見我來,好快手霸下,心諗駛唔駛咁樣霸呀?無嘛等第二張囉,我為有折返回原處,喱挺人?我諗除自己人同相識人外,全世界都係敵人,一點禮讓都無,我金寶湯白髮蒼蒼,哈!睇吓個款你都應該讓我啦?講笑啫,金寶湯會幫人會讓人嘅.

老婆到我又嘛有張4人枱,兩人坐啦,何必咁緊張呢?同老婆每人食個飯餐,合只41蚊,食緊其間,忽然見老婆便兩母女走位,又係走去有人坐的4人枱,奇怪?環境一樣何解要走位?唉?原來同枱位先生,個樣有點難看,手指不健全,得番幾隻,容貌同手像火燒傷過,一撻撻疤痕,唉?怪不得拖住個仔走位?唉!走都要睇人家感受架?或者走得巧妙啲啦?食飽坐夠走人,

行轉街市又走進麥當奴食雪糕,

吃過坐夠藥房46蚊買兩條廁紙走人.
老婆愛踱路,游完水太累半踩車下,挨學校城河邊回家,還是城河觀景台坐休息,坐夠繼續返歸.
回家6點半鐘,新抱還未出街,搞緊佢房間清潔,稍後都出街LU,我買來有抺茶蛋糕5.3蚊,香蕉7蚊,芋仔3磅20蚊.
 
 老婆回來浸下米,又搞衛生祙地,我就上網寫下勞氣事.
今晚煲粥煎薄罉,料有米,班戟粉,泠飯,白果,蝦米,韮菜同粟米粒.

陳皮.白果,粟米煲粥.

韮菜蝦米煎薄罉,

兩個人食,

飯後果香蕉.
 

12 則留言:

  1. 我條邨都係有鉛水問題,如你所說,水要過濾,趕起來也懒理,扭開水喉便用。除非以前樓下有蒸餾水派,未試過要專程去買水。
    女和新抱去夾,也時常傾至三更半夜。
    眾生相何止快餐店有,要排隊的地方也常會遇到勞氣事,你懂不和人爭,自己慳番啖氣,佢年青應該讓你嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我啲水喉係1989年換銅喉,食咗26年,一切都無事,自從鉛水事件,咁啱有兩個接駁梳結,同鉛水事件接駁一樣,為求心安理得,我才換咗佢,大佬食咗幾拾年,又換埋同梳結款喉,根本無事,我都話佢健康上腦,呀茂整餅.
      濾水器要好耐才過濾到一煲水,唉!你等得我唔等得,之後佢有佢煲,我有我煲囉,佢無水凌願落街買廿多蚊水,你要咁我都無偈.
      今時今日好多唔會同人爭,見你有動作,以經讓定先,我環顧過無人才行,佢突然出現,明顯同我爭,太唔文明,唉!位之麻,等陣就有啦,無嘛坐迫啲囉.

      刪除
  2. 記得十幾歲時, 有次煮公仔麵食, 之後老豆鬧我, 點解唔問佢食唔食?
    所以之後我食乜鬼, 都會問一問佢食唔食先囉! 哈哈!
    若果新抱仔無問你, 講真, 你會唔會嬲呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!喱啲嘛禮貌囉,唔會我對仔女新抱無期望,飬到咁大,係龍蟲以成定局,佢哋最好無事,我就阿彌陀佛.

      刪除
    2. 嗱! 你都覺得有野食, 問吓長輩食唔食係有禮貌! 當年年幼, 只係覺得公仔麵又唔係乜野美食,"甘"就話分甘同味啫! 而家填肚咋喎! 所以而家我都唔介意細仔有野食唔問吓我食唔食, 因為佢都唔知應該有尼種禮貌嘛!

      刪除
    3. 嘥氣啦,點同呢,仔女既嘢已熟賣熟啦,佢唔當你係女傭,哈,哈,以經好尊重你啦.
      所以話有點距離還好啲,成日都講相見好同住難就係咁啦.自己仔女比佢食硬,都要甘心命抵啦.

      刪除
  3. 英國人依家都唔識禮讓架,自己盡左本份就算。 水喉水煲左飲唔飲得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!其實香港人好多都會讓,我都係,一見有人有動作,我以經唔會去爭.
      佢哋太緊張健康有乜辦法,有時因喱樣嘢成日閙個老母,你諗吓我哋現時用緊的,是可以食既洗潔精,哈!我就未聽過,又嘛健康上腦杰作.

      刪除
  4. 其實都好難預防中招飲左"鉛水", 驚都無用, 只會嚇壞自己, 當唔知, 都係照飲! 明天中秋佳節, 中秋節快樂!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有,驗水囉,現在証實係駁口梳結用咗鉛來接駁嗎,由於水喉要長達幾拾層樓,須要好多接駁位,咁水經過咁長咁多駁口,所以有鉛毒囉,銅喉接駁有兩種,一個靠橄實,無須銲接,迫C而唔漏水,另一種就銲接,用料用鍚來接,就係原本用鍚,用咗鉛,才有鉛毒囉.
      中秋節快樂.

      刪除
    2. 解釋得很詳細!比個讚金寶叔叔

      刪除