我的網誌清單

2016年9月29日 星期四

睡來普通,牙痛嚴重,啪消炎藥,整朝上網,游水600m,大圍拮野買餸,晚煲粥炒烏冬5人食.

昨晚12點前都瞓,一覺今晨6點鐘已經醒,瞓不返收音機賴床,一賴8點幾鐘起來,個女返了工,外便有點雨,照常洗面潄口,潄口一吐水,嘩?牙根痛得攞命,忍痛小心的潄,完事諗吓用鹽水?於是一潄,嘩!痛得攞命,後悔昨晚還來個椒鹽多春魚,真攞命,一定要食藥,搞早餐食,新抱番早出門,早餐試食昨買的蒔菜三文魚醬,嘩!超鹹?下次要搽小許便夠,

餐後量血壓,132/73-55,食今早藥,整粒息疼樂,寫下今早事辦大事,搞掂10點08分.
 今早事上網,看輪youtube又11點多鐘,關機看電視,12點鐘羋月傳,看完1點鐘,食個迷你陳皮月餅,加舊衛星包,牙痛還有點痛,都係咪搞,穩陣啲都係食粒食開隻消炎藥才去游水.
過到池泳池1點半鐘,門口又棟個牌水運會吹漲,

一場來到無大池都無偈?更衣室搞掂一切,又要行去舞雷公遠副池,副池水淺800m難游,目標600m算數.
稍熱身1點45分下水,埋頭係咁游,兩點20分完成600m起水走人,更衣室搞掂切,至電個老婆,相量下,不如大圍拮嘢兼買餸.
同呀王吹陣水便過大圍,大圍拮野老婆已經在等,還是兩個飯餐合共41蚊,
 
餐後坐咗輪買餸,牙痛不如食粥囉,屋企有烏冬,就煲粥炒烏冬,行轉街市見有新品種,黃色南瓜仔,叫貝貝南瓜喎?
 


買夠煲粥炒烏冬料走人,老婆愛踱路,推著單車沿學校邊踱回家.

回家5點半鐘,買來有南瓜4蚊,紅蘿蔔4蚊,韮菜2蚊,芽菜4蚊,鹹皮蛋5隻10蚊,豆卜4蚊同瘦肉20蚊.合共48蚊

回家老婆處理今晚餐料煲落粥,料有洋葱,韮菜,芽菜,鹹皮蛋,紅蘿蔔同烏冬.
 
鹹皮蛋鹹瘦肉粥
 
韮菜洋葱芽菜紅蘿蔔炒烏冬
 

 
 5個人食1夜返留粥留烏冬.

6 則留言:

  1. 我最近都係牙肉發炎,睇公司的牙醫 (教授級)都叫我用鹽水。我唔信,因為我覺得佢耍我。後來我問另一同事,佢係牙科出身。同事話係有效。我跟著一日 ''浪'' 幾次鹽水,一個星期就好返,唔使食藥都幾好。 你呢隻止痛藥對牙肉發炎無效的。

    回覆刪除
  2. 你在傷口上灑鹽水, 唔痛才怪.你前晚食鹽焗烏頭好D, 不會上火.多春魚熱氣
    食鹹皮蛋鹹瘦肉粥降火, 再痛整D皮蛋莞茜湯,最簡單還是食粒消炎藥 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!唔知可能加火都似?今日好啲,但食嘢還有少許痛,穩陣起見今日都食咗兩粒消炎藥,牙痛真係好難頂?

      刪除
  3. 你呢隻不是消炎藥,只是藥力很低的止痛藥喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 無食啦,食番我隻消炎藥,現在還些痛,唉!大佬,唔好痛呀,快點走無乜牙啦,無得脫啦.

      刪除