我的網誌清單

2016年9月3日 星期六

睡來唔錯,整朝寫blog,馬場開鑼日,輸10蚊攞個銀包,晚飯5人食.

昨晚中山順德兩天回來都差不多10點鐘,相片放入電腦,手機whatsapp輪,沖個涼以經12點鐘都瞓.一覺今晨7點鐘以經醒,收音機賴床,老婆續係假亦瞓醒,已在手機賴床,賴至8點鐘我都無你咁好氣,起床洗面,番熱啲救命藥木耳漿,空肚上住網食.
寫陣blog辦大事,幾天來不便,還是好了點,搞早餐,鮮奶麥皮,番熱雪柜半個衛星包,拍醒手機賴床個老婆食,餐後9點18分量血壓139/76-57.
量過血壓開工寫我旅遊blog,寫有難度,相片太真難搞,一寫又一個上午,12點鐘看電視羋月傳,其間肚餓淥個生麵煎隻蛋食.
1點多鐘有事要辦,就係早前馬會送銀包,今天開鑼日可進場領取,早點攞咗了件事,1點半鐘單車前去,兩日旅行到對膝好唔妥,行到對膝似發漲,踩起車來關節好唔掂,去到馬場3點09分.
 
 進場送07年月曆一個,還有三張入場票,唉!都費是行,就咁作算,

跟住去戶口投注區攞銀包,都相當多人,不過好快,

搞掂就係咁既時尚銀包乙個,馬會嘢又邊會有好嘢吖?記得有兩次送原子筆就係幾靚.

離開諗住去網上投注區,研究吓賭番場,行至半路,睇見有儲物柜,又睇啲收費,嘩!每次10蚊,人家堔圳都免費.



再行見到有銅鑼敲,頭威頭勢,我又敲番份.

終於來到滿紛樂堂,電腦無人用,我又來踱吓,第4場一於小妹搭告東尼,正Q10蚊,結果告東尼W,小妹影都無,攞個銀包輸了10蚊.

輸咗正想走人,醒起第5場開跑,就可以從正門離開,行少好多路,於是等跑第5場,一等半粒鐘,終於跑完,小妹還墮馬添,話知你都要走人.
 
一條氣踩回自己單車場3點35分,腳唔多妥,餸都係叫老婆買,我就返歸,回家3點45分,上網寫我今日blog.
一寫4點多啲鐘,累得要C,攤響梳化瞓著咗,5點多啲鐘老婆同個女買埋餸返,寫blog到8點鐘,老婆處理好今晚餐菜料,同煲落個粟米魚肚鮮奶羹,

我來煮兩個餸,料有涼瓜,蓮藕,瘦肉同豆豉鯪魚.

豆豉鯪魚煮涼瓜,

藕片炒肉片,

粟米魚肚羹,

5個人食1夜返留羹飯餸.










2 則留言:

  1. 粟米魚肚鮮奶羹,未食過,应該好滑

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!老婆杰作,粟米少呀.鮮奶梗滑啦,重係759嗰隻美國貨,全脂呀哈哈.

      刪除