我的網誌清單

2016年9月9日 星期五

睡來唔錯,房署睇廁所窗,中午超大雨,樓下下午茶,晚煲粥煎薄罉,兩個人食.

昨晚整兩整12點多啲鐘瞓,一覺今晨7點鐘醒,收音機賴床,矇矓到8點多啲鐘醒,今早房署會來睇廁所個窗,都係嗱淋起來,洗個面處理曬晾緊啲衫,然後清理廁所個窗啲什物,放便房署人上來睇工程.
搞掂才番熱木耳漿食,上陣網搞早餐食,餐後量血壓137/76-63食過今早藥.辦j完大事又9點55分,今日事上網.
大約10點40分,房署有人來睇工程,講過三樣不妥地方過佢知,躚踿窗撐同右邊推窗撐焊口斷,蹮踿窗較锈蝕郁不得,佢即時睇吓隻躚踿窗,並且搖吓佢,話較位以熬咗,不能修復喎,跟住就走咗出去,還以為佢就此算數?原來出去拿支W40來噴噴,噴過搖過都話無得修,臨走話電話約燒焊喎.
條友離開個天黑晒,無耐就落出大雨.
又12點鐘看電視羋華傳,看完新抱蒲頭,放假喎,兩點鐘老婆返,都係嗰樣上網遊戲,我就困咗大半日,頭昏腦漲,新抱出街,老婆問今晚食唔食飯呀?才說兩個都唔食喎,唉?早點講大家都好做啦.
2點多鐘同老婆落街行吓,落雨天邊度都唔駛去,就樓下食大乜樂,每人食個下午茶,我23老婆熱狗餐25蚊,吃過坐不到一會,老婆話冷氣凍喎,落雨天唔凍就假.
同老婆離開行轉超市,無嘢啱買走人,落雨天揾撻地方坐都無,同老婆慢慢踱去街市,買兩蚊韮菜返歸.
回家4點鐘,老婆累得要C,在梳化瞓著,幾天來胃好唔妥,食完嘢胃氣頂餐C,吞啖口水,好似食窄咗,嚥不下感覺,於是摷摷個藥柜,見有益達胃,又試食兩粒,睇吓會否好啲?
老婆瞓覺,我寫今日blog,6點多啲鐘,搞我今晚餐飯,啲友唔食飯,我就清雪柜,煲粥煎薄撐.料有班戟粉,隔夜豉油雞,蝦米同韮菜.
 

 
 雞肉蝦米韮菜班戟粉攪成漿,煎薄罉,豉油雞煲粥,
 
7點50分開餐,2個人食.

8 則留言:

  1. 留意金寶叔差不多4/5年,祝身體健康,開開心心

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩?4~5年,嘛雅虎時代?好多謝你,要留言囉,唔係我又點會知?哈!唔知又點會有動力.

      刪除
  2. 唉! 我同你同病相憐, 前幾日又係食完野頂到上心口, 好唔舒服,以為係壓力大啦! 好彩前日瀉左幾次, 情況有改善! 希望你都快D 好番啦! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可能個胃有問題,希望過兩日無事啦.

      刪除
  3. 咁啱個女又不食,剩你俩清雪柜餸。
    隻窗燒桿後就叫修好啦,咁要再等幾多日才會再來燒桿。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食呀,夜回來,啱佢就食囉,唔啱就唔吼.
      講起隻窗,就有段故,番查我日記,哈!原來11年既事,時間飛逝,當年隻窗無得修,要全隻換新,以為好事,唉?個工人飛髮的,唔識又學人判工程,整到個窗不倫不類,無辦法做得好,唔整好過整,後來谷氣到,叫房署不用整,怕咗佢算喇,就係咁個窗比原有啲窗單薄得多,所以11年未夠以經霉.太差,寫不到咁多衰嘢.

      刪除