我的網誌清單

2016年9月23日 星期五

睡來麻麻有夢,上陣網看電視,游水800m,禾輋麥記,買拖鞋,晚飯5人食.

昨晚啲友唔食飯,有米懶煮,煮雜糧蕃薯南瓜粟米食,重要夜一夜成8點來煮,飯後看電視律政強人,連blog都唔想寫,日日如是諗住求記下算數?成11點鐘,諗住草草記下,個女又風筒吹頭,唉?熱風吹過來,熱氣迫人難頂,出聲又多聲氣,為有寫吓行開吓,到草草寫好,唉!不如執執佢出埋算,又有幾條留言,覆埋又成12點幾鐘至瞓.
還好游水攰攰哋,好快便瞓著,湯水多夜所頻頻,就瞓到今早8點多醒,睡來有夢,夢見飬咗條鱷魚,個籠就快破爛,鱷魚走出來就唔得掂?嗱淋去揾鐵線之類爪番緊個籠,危急下就咁醒咗.
起來差不多9點鐘,洗面搞早餐,還是鮮奶麥皮,不過今早食月餅,傳統大嗰隻,半個都無,就甜到唔想食,餐後量血壓128/70-58,食埋今早藥就急不及待,昨晚蕃薯南瓜效應,順暢完成下才9點20分.
今早事上網,上陣網10點多,以經無心機上,關電腦看電視.
12點鐘羋月傳.看完集又1點鐘,執嘢去游水,過到池1點半鐘,更衣室搞妥一切上池,陽光普照,稍熱身1點42分下水,狀態唔錯,目標還是800m,一條氣2點26分夠數走人.
更衣室沖完個涼,至電個老婆,由於要買拖鞋,約好老婆禾輋食麥記,同呀王吹陣水便過禾輋.
過到禾輋3點14分,就麥記等老婆,稍等老婆到,以往一樣一包一餐33蚊,

食餐其間,個吖吖妹又見,
 
一來到就張支飲過兩啖既可樂,掉落垃圾筒,跟住吖吖聲手指指,指個老母去乜買勿,由於我坐正垃圾筒則,睇住個吖吖妹,又掉支飲過兩啖既豆漿,跟住陸續係掉食物,樣樣都係咬一兩啖,而個老母不停幫個女穿梭,買嗰樣買喱樣,唉!又會有個咁既老母,其實都遇佢兩都好多次,都不見怪不怪,怪只怪佢老母,係咁縱容個女,買咁多掉咁多,奇怪啲錢又何來?相信都係政府錢?
終於輪到個老母來掉,包薯條揀起幾條,又成包掉落垃圾筒,我望住佢,佢就啤住我,我就同你鬥啤,佢後來藐藐咀,老婆話點解唔話佢望乜呀?我話之佢做乜,佢出聲嘛媽差佢囉.
其實第一次遇見佢,真係好驚嚇,隔鄰左右唔知,個女突然驚叫吖吖聲,好大聲,隔鄰條麻甩佬嚇得彈起,嗱淋揾位走,佢個老母就話人歧視佢,大佬呀,唔知頭唔知路,突然咁叫唔彈開有鬼?証明喱個老母有問題?此住個女扮大晒,個吖妹平時係樓下間庇護工場讀書,有次遇見佢同老師成班同學,佢都好淡定,無乜唔妥,係同個母咁多嘢,有次搞到商鋪報警,警察上來調停,唉?可能久久放假休息個老母帶來麥記卦?
同老婆都無眼睇,行商場揾拖鞋買,行遍商場至平都係吉豬12蚊店,可惜無得揀得綠色一隻款,老婆話唔綠色唔靚,心諗12蚊啵?鞋又唔係帽,你唔買我買,
 
買後老婆話要去銀行搞番個密碼,咁就分道揚鑣過市中心.
由於老婆行路我踩車,過到好運先行轉卜佳,昅吓行情,行轉才過去銀行,過到去老婆以經搞掂咗個強積金密碼,然後齊齊買餸,行轉卜佳跟住街市,買後老婆搭車,我就踩車返歸.
回家6點鐘,買來有卜佳衛星包12蚊,新高梨3個12蚊,瘦肉15蚊同韓國蒜頭6.9蚊,街市泥鯭15蚊.

回家攤響梳化看電視,看吓恰吓眼睏,攤吓攤吓真係好唔想起來煮飯,7點多無偈為有起來煮飯,料有露筍兩扎10蚊,瘦肉15蚊,青茄瓜3.5蚊,泥鯭15蚊.
 
太煩覆有點後悔,搞餐懵成8點10分才處理好煮得,

肉碎青茄瓜.

 肉碎炒露筍,

煎泥鯭,

又成9點鐘開飯,5個人食1夜返留飯餸.

開番支有氣蘋果汁飲.

飯後果新高梨.

12 則留言:

  1. 金寶叔, 你寫BLOG無錢收架! 唔好比壓力自己,得閒想寫就寫, 唔得閒咪第日先寫囉!
    啊! 6.9 韓國蒜頭! 太貴啦! :P 有乜分別呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!寫都係有興趣至寫,但寫比自己求其記下算,都係出唔出街度取捨啫,哈,若過咗度氣,肯定唔會寫,一來忘記咗,二來分分鐘以後唔會keep得住,日日寫keep度氣咋,哈,你知唔知?我從1999年開始寫到現在,由最簡單寫現今最複雜.17年啦.希望一路keep下去,直至ending.
      你知唔知蒜頭賣到幾貴,大圍街市咁平,我都厭貴,貴到我凌願買樽蒜蓉醬11蚊樽用住咋,6.9蚊韓國蒜頭現在計,算平,係靚好多,好大粒同好實淨.

      刪除
    2. 嘩!你唔講我都唔知你1999年開始寫。我大概是2008或09開始留意你的blog。
      真是要讚你的堅持,還有,看見你有時游16個標準池真係少的意志力都不行。
      2008年之前我是不睇yahoo blog的,那時我以為只有藝人blog,而佢地都唔會寫真嘢啦。直到有一曰我無意中睇到有人寫佢隻貓,我就開始追睇,坦白講,我從前是討厭貓的,但由於那網主寫得很幽默,而那貓又可愛,所以改變了我愛上貓。那寫貓的網主也從來不知佢有咁大的影響力。但我從沒留言,她也不知道有我這個忠實讀者。
      留言我都是近幾月開始的。但她已經沒有寫blog幾年了!
      多謝金寶先生咁堅持!

      刪除
    3. 嘩! 金寶叔原來你咁in, 1999年已經寫blog, 我都係02年開始上網玩吓討論區或聊天室咋!

      刪除
    4. LI MAY 唔係,1999開始寫日誌,係好簡單記下啲事啫,寫blog係2005年啦,

      刪除
    5. Lisa L 1999年係用電腦寫日誌啫,係好簡單記下事啫,正式寫blog係2005年啦,嗰時好流行,貓貓狗狗又一群,煮食,旅行又一群,自從雅虎摺都没落LU,手機whatsapp興起,圖文並茂,都無人寫LU,哈!係我啲儍佬重繼續啫.
      其實留言傾兩句,都幾好吖,好過whatsapp太容易太密,容易招惹得罪人,我都盡量少,無不必要都唔whatsapp.

      刪除
  2. 泥鯭,店幫你或自己劏?依家好多殘疾人士,咩都話人歧視佢地,做成很多不必要麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 沙田街市就劏埋,太細條魚就唔劏,大圍街市睬你都儍,廿蚊以下唔劏,唉!世界在變,越講人權越係離譜,有恃無恐,自以為可憐弱勢.你一定要就我,電動輪椅重巴閉,你一定要讓我,搞到細路仔都懂,叫句唔該,就可以任意妄為.唉!唔該係禮貌,唔係一定要讓.

      刪除
  3. 鞋又唔係帽,你唔買我買 >> 笑左, 金寶叔你好好笑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!懶幽默.
      係嘛12蚊買乜吖?嘢貴買對要29,30架.

      刪除
  4. 其實, 你好叻啦, 你今天又游過水, 晚餐又要洗, 又要切, 你又唔企得咁耐, 當然攰.
    我覺得煎泥鯭是最難, 因我不識煎魚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!煮到悶,老婆又唔肯煮,佢算係咁,唔煮都同我處理好,搞吓都唔想煮啲咁複雜嘢,求其簡單算,泥鯭係難啲,容易甩皮,都係嗰句,煎魚一定魚要乾身,鑊要乾淨,鑊要紅落油,下魚收細火慢煎,都係講經驗,心算差多才反囉.

      刪除