我的網誌清單

2016年9月30日 星期五

睡來普通,晨早搞洗衣機,整朝上網,衛訊買三星A9,下午茶麥記,卜佳兩隻雞,晚無煮飯1人食麵.

昨晚如常12點前都瞓,一覺6點鐘醒,去個所老婆又貼紙叫晾衫,咁就望吓部洗衣機,嗰然在運作,望真啲傾斜咗則咗下來?機係4件磚頭剩高,可能洗衫時震動,整部機移位,最埋個磚離咗腳,於是用我個人之力扶番正佢,唉!當時部機注緊水,但以我之力應該抽得起扶得正,但扶極未能成功?未洗面無戴眼鏡的我,舞兩舞條來水喉咀斷埋?真大鑊?好彩事前關上水制,唔係就一地都係,無理由扶不上??戴番副眼鏡望真啲,掉...原來跌咗個膠罐頂住埋唔到,幾辛苦下拿出個膠罐,攝番好部機,來水斷咗點算呢?好彩以前留下個壞龍頭,嗱淋摷番出來,配番個象抜上去搞掂,開番動部洗衣機繼續.
 
搞掂部機返床瞓過,又點會瞓得返,笠個耳筒聽收音機,半瞓下矇矇矓到8點鐘,千禧年代賴床到9點鐘才起來,個女已番工,跟住新抱出門,洗個面戰戰兢兢潄口,幾驚痛到叫救命,好彩無痛,安心下擦牙,究竟係消炎藥,皮蛋粥,生沙葛定鹽水浪口,就不得而知?
洗完個面晾衫,一大箕衫晾完,搞早餐食,鮮奶麥皮,衛星包三舊,搽些少菜三文子醬食,餐後血壓計換上新電,量血壓142/78-55,又會咁高?以經10點鐘,上網寫下今早事,辦大事,辦完大事11點07分再量次血壓129/64-56,今日事上網.
上輪網又11點多鐘,關機看電視,12點鐘羋月傳,星期五無水游,繼續看電視,看夠又恰眼瞓,2點鐘老婆返,個仔蒲頭放假瞓到加吓,老婆上網遊戲到兩點多鐘,唉?襯個仔響度,不如做點嘢,買手機.
坐言起行,帶齊所須資料,2點40分出門,
還是選擇三星A9,由於我買老婆又話要買,都袋夠兩部現金去,到時老婆一定要買,可能要買兩部,後來個仔話,你又無上網買來做乜?諗吓?老婆唔肯為有佢買,我唔買住,.
過到衛訊稍為睇咗輪,問過sales三星C7好定A9好,佢都話A9好,還說我係sony職員.都話A9好,咁就揼鎚買,匯豐咭有150元回贈,問要不要玻璃貼,我話不是包埋咩?佢話包的係膠貼喎,諗咗輪唉?90蚊比佢賺啦,試過機辦妥晒,要e-mail登入機喎?舊有戶口密碼又忘帶有?都好從新開過個e-mail都好,搞掂薟咭機價3098+玻璃貼90蚊,合共3188元由於舊機資料過新機,要一小時喎?咁就過麥記醫肚.

麥記個仔買餐,我同老婆還是一包一餐33,餐後老婆整杯雪糕17蚊,佢同個仔各一杯,吃後坐到4點45分,過卜佳買早餐麵包,又見冰雞特價兩隻50蚊,於是乎整兩隻,9.2蚊買磅方包走人.

離開卜佳返回衛訊,機已經搞掂,試過吓部機走得,還是廣場搭程車返歸.
回家6點鐘,老婆處理兩隻雞,我就上網寫下今日blog,個仔出街,7點鐘個女返.
夜8點半鐘老婆唔食飯,個女又瞓咗覺,我來煮個麵,食埋條烏頭魚尾算.
 

9 則留言:

  1. 咁得意? 你都帶定兩部手機既錢準備買, 點解個仔講一句, 你又改變心意架?
    想買咪買囉! 要對自己好一D 嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實買一部都夠,老婆無上網,單係靠wifi上吓,人買佢又買啫,帶兩部錢做準備啫,誰知比咭有回贈啫.
      舊有手機還用得,不過我須求大空間,舊機不夠空間載apps啫,我不換都無問題,唔玩咁多嘢之嘛,襯個仔得閒買咗先之嘛.

      刪除
  2. 個女起床無飯食,唔會唔又做個芝士火鍋呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!佢幾晚做通宵,返來話食就瞓咗覺,嘛由得佢囉.

      刪除
  3. A9大螢幕好睇D,不過塊貼$90元就貴,
    送外置充電器,可能雨傘已送完。
    影相三星靚定Sony靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話保護部機,我舊嗰部佢話個芒無爛喎,係塊玻璃貼裂咗咋,唔係佢就芒爛咗喎.
      唔知佢架,任佢講送乜咋,喱啲中價機隻隻差不多.唔知呀?

      刪除
  4. 我上個月去豐澤買A9比老公丶送咗好多野丶有:機殼,底面膠貼,藍芽喇叭,外置充電,水壺,環保袋,仲有$150恆生回贈��

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係吖,無呀,幫襯開衛訊,都無諗過別家,都係有機殼,膠貼,外置充電,32GB記憶,都係150信用咭回贈,膠貼話唔好喎,玻璃可以保護部手機喎,才加塊玻璃貼囉.

      刪除