我的網誌清單

2016年9月5日 星期一

中山順德兩天之旅.首天(下)四人抬大魚,宵夜豬雜粥,入住酒店.

2016年9月1日 中山順德兩天之旅 首天(下)


17點鐘離開步行街,車行咗無耐,車前面遠處,成半邊天灰矇晒,過咗陣大約17點40分鐘,果然傾盆大雨,雨好大好大,頓時想起咁雨,會否發生有意外,近排旅巴生事頻頻?都咪話唔驚?
大約18點鐘,車行行吓突然停下來,導遊下車,走去車後,幫手睇後,看來部車可能行錯路?要倒後返回十字路口都似?雙程變單程,足知搞咗好耐,才返回十字路口掉頭,在大陸來講,以前分秒必爭,能讓你都幾難?能夠返回可掉頭地方,尚算幸運,哈!若唔讓,分分今晚12點鐘都以?導遊返回車,才說條路大車過不得喎?
雨落吓停吓,足之搞到18點47分才來到,容桂鎮喱間農莊,食我們今晚餐4人抬大魚,又名蝦兵蟹將.
從這裡上去,
下來便是這個挨著江邊而建,長長鐵皮蓋的大堂,
先來些小菜,都無暇去著意,個個集中注視四人抬大魚,

望著大堂待應4人4人的抬著出,
終於輪了我圍,
相機手機待候,
開..唔知幾多斤大魚?蝦兵蟹將左右.
誤打誤撞夾咗舊魚雲都唔知?超正,
魚頭面珠登都正,後來魚頭都係我來獨享.
導遊話每圍可樂啤酒各一,係特別送喎?
餐後周威行吓,
離開拍番張招牌相.
20點鐘離開,10分鐘車程來到今晚入住酒店,同三年前來時同一間.
一樣的大堂,配好房間,13樓全層大床房.
上到來20點20分,不一樣的房間,上次來係兩張床房,今次係一張大床房.
最過制有個蒸氣房,旅行以來從未見過?
 

 
放下行理,攤唞吓先,一輪whatsapp好快又21點45分,由於宵夜22點鐘大堂集合,同老婆要落大堂.
大堂集合逾時不候,成30多人浩浩蕩蕩前往,
同三年前一樣都,係嗰檔粥粉麵,還是豬雜粥,我圍11人,得6個到.
坐吓傾吓,好好傾,

大約坐到23點鐘,係時候要走,返回酒店10分鐘路程.

上到房間,幾大都焗番吓,哈!無飲酒當然焗多陣啦.

 嗰然房仔細細,熱力拾足,心臟病底我,都係適可而止.
 
這晚就係咁,12點零鐘都瞓.


這天完畢,明天再續

4 則留言:

  1. 除了大盤魚,無其它餸。
    聖佰利酒店也有蒸氣房,其實很焗,不舒服,玩2,3分鐘到夠。
    連宵夜也包,食到飽飽又瞓LU.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大盆魚食一次以經夠,食佢特式啫,
      蒸氣比温泉重要快玩完,由其我心臟病底,都係少蒸為妙.
      今次塞吓車,比較長時間才食,都好啲,上次密得交關.個導遊算好,特登壓後些才宵夜咋,好多等收工,話之你.

      刪除
  2. 回覆
    1. 幾好唔錯,好傾車程長無咁悶,遇著唔好,貼錢買難受.

      刪除